jANNi    |♥|

Alla inlägg den 22 februari 2008

Av ♥ Janni ♥ - 22 februari 2008 23:55


Far away, once so close

But now you're far away
You're still here with me
But not like yesterday, so far

Far away, I hear you breathe
But you're so far away
Once so colourful
But now all turns to grey, so far

It's oh so strange
When centimetres feels like miles
Seconds like hours
Now it's true love has died
No more roads left to try, far away

Far away, long ago
When love was here to stay
Now it's gone
It doesn't matter what we say, so far

Every word is like a knife
But the silence cuts you twice



[Jay Jay Johanson - Far Away]

yo!

Av ♥ Janni ♥ - 22 februari 2008 21:00

Tja!


Nu är det bannemej rent och finplockat i badrummet. Är mer än nöjd, även om jag inte satt upp hyllor eller fick upp den där jäfla schampohållaren. :S Hyllor kommer snart så oroa er inte. :D


puss

Av ♥ Janni ♥ - 22 februari 2008 19:15

Tja i vinterblåsten.


Vilken storm vi har här vid sundet! Kunde knappt stå upp vid busshållsplatsen utan att trilla omkull. Seriöst.


Idag har jag verkligen städat. Ok, jag kollade på tre avsnitt av Gossip girl så är åp nummer sex nu. Blir nog lite fler ikväll efter jag käkat upp min ena paj från Donken. Mycket god och mycket länge sedan.


Så nu doftar här rent och fint överrallt. Jag har verkligen vänt uppochner på stället i princip. Sen fick jag lite klaustrofobi och stack iväg till ikea. Jag stannade till Donken och fick två pajer och lite sällskap på ikea också av Sandra. Hon slutade kl sex så bra tajmat. Jag var ute efter korgar till badrummet. Där köpte jag också en liten stålkorg till schampo och dylikt, men den vill inte sitta fast. Hur fasen sätter man fast sugkoppar egentligen? Man kan ju inte göra fel på något sådant tycker jag allt. Så nu ligger den och irriterar mig o badkaret!


Hoppas du får lägenheten. Jag håller tummarna för dig Sandra! <3


Så idag har jag faktiskt varit väldigt vettig och haft mycket för mig trots allt jag inte hade ett jävla dugg planerat. Kan komma och städa hos dig för betalning. Fast tar inte kort. ;)


"Idag mår jag lite bakis... Men annars är sjukan bättre ja :D Hur mår pärlan från helsingborg? Pussissar!" - Jess. Du är underbar!



dag Musik: Nik & Jay - I Love Ya [Nexus Remix]

pussar!


ps. Jag kan också ta en massa dagliga bilder och sätta upp här så alla kan se hur jag ser ut och vilket smink jag har på mig. Palla ha sånna bloggar. Man lägger upp vid speciella tillfällen. Kuliga saker liksom. :D

Av ♥ Janni ♥ - 22 februari 2008 16:30


I just want you close
Where you can stay forever
You can be sure that it will only get better

You and me together
Through the days and nights
I don’t worry cause everything’s gonna be all right
People keep talking
They can say what they like
But all I know is everything’s gonna be alright

No one no one no one can get in the way of what I’m feeling
No one no one no one can get in the way of what I feel for you
You, you
Can get in the way of what I feel for you

When the rain is pouring down
And my heart is hurting
You will always be around
There’s a no for certain

You and me together
Through the days and nights
I don’t worry cause everything’s gonna be all right
People keep talking
They can say what they like
But all I know is everything’s gonna be alright

No one no one no one can get in the way of what I’m feeling
No one no one no one can get in the way of what I feel for you
You, you
Can get in the way of what I feel for you

I know some people search the world
To find something like what we have
I know people will try, try to divide something so real
So till the end of time I’m telling you there is no one

No one no one no one can get in the way of what I’m feeling
No one no one no one can get in the way of what I feel for you
You, you
Can get in the way of what I feel for

[alicia keys- no one]

Av ♥ Janni ♥ - 22 februari 2008 13:35


Spelar inte längre någon roll
Jag orkar inte slåss
Det är bortom min kontroll
Du lämnade mig ensam
Och självklart blev jag rädd
Min sista gnista hopp
Var att synas, att bli sedd
Och jag glömmer bort att andas
För sex, musik och våld
Var det vackraste som hänt mig
Sen själen min blev såld
Att synas utan att verka
Ser enkelt ut på håll
Men jag lever på impuls nu
Via fjärrkontroll
Men jag sa alltid nej...

Ingen, ingen, ingen, ingen hör...
Ingen, ingen, ingen, ingen hör...
Ingen, ingen, ingen, ingen hör...
Ingen, ingen, ingen, ingen hör...

...och gäst ikväll är Jesus
Han har kickat heroin
Han läppjar på sitt glas
Och Ramlösa blir vin
Han berättar om sina vapen
Sin tid i Saint-Tropez
Om att ge sig själv en chans
Om sin nya Z-3
I en värld av Idioter
Står han först i kön
Han berättar framför kameran
Om hur han bytte kön
Eller nåt helt annat
Som också är privat
Om alla dom han älskat
Och dom han bara sög av
Men han sa alltid nej...

Ingen, ingen, ingen, ingen hör...
Ingen, ingen, ingen, ingen hör...
Ingen, ingen, ingen, ingen hör...
Ingen, ingen, ingen, ingen hör...



[Kent - Socker]


Jag tror att det var denna låten som fick mig att lyssna på Kent. Det var länge sen nu och nu är Kent ett av mina absoluta favoriter. Gamla som nya låtar. Ska se dem i mars till och med. Jag längtar så himla mycket!


KENT!!!

De gör bara underbar musik att lyssna till.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards