jANNi    |♥|

Direktlänk till inlägg 28 februari 2010

det där med kärlek...

Av ♥ Janni ♥ - 28 februari 2010 09:30

Tja!

 

Alla minns väl hur det är i början. Pirret och ockupationen i huvudet av någon annan. Bara en liten snudd av en hand kan göra en helt i extas. Exakt såhär hade jag det igår. Vem fan kollar på Melodifestivalen när man kan ha underbart lövemaking. ;) Ok, inga närmare detaljer men ni hajjar. Om det är något jag är mer än nöjd med i detta förhållandet är det just sexet. Eller ja, att vi ens har sex till skillnad från andra. Nämner inga namn... erhm.. Vissa kanske hajjar vem jag menar. Det börjar på J.


En annan grej, om man måste skryta om vem som lämnade vem på facebook, hur mogen är man då på en skala? Jag hade sånna bra comebacks, men jag sjunker inte så lågt. Så skönt det är att någon iaf har vuxit upp.


Sen när det kommer till 30 sekunder... JAG VILL.. men med ingen inkomst och ett biljettpris som är nästan blir dubbelt så dyrt som i Sverige så kan jag bara inte. Jävla ass, cräp... snyft...





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Janni ♥ - 23 juni 2013 17:30

Av ♥ Janni ♥ - 23 juni 2013 17:28

Jag måste tipsa om världens godaste chokladbollar jag gjorde igår kväll. Jag var lite nere då jag haft väldigt ont i ryggen sen i torsdags så jag behövde något sött, men inte för sött. Problemet med chokladbollar är att jag oftast inte gillar att...

Av ♥ Janni ♥ - 9 juni 2013 12:21

I fredags när jag skrev mitt sista ord på mitt avslutande paper för terminen som gått kände jag hur avslappnad jag blev. Det blev inget bra paper och jag är inte nöjd med denna uppgiften som jag är med mina andra. Det skiter jag i! Nu har jag gåt...

Av ♥ Janni ♥ - 14 april 2013 09:30

Jag måste få upp mitt flås om jag ska kunna hänga med i svängarna. Min prutt kommer jag aldrig kunna springa ikapp, men jag måste överleva åtminstone. Hon kan nog springa i evigheter. Det kan inte jag... hehe men det är skoj!     ...

Av ♥ Janni ♥ - 4 april 2013 08:00

Jag vill bara inleda den här månaden med att säga att jag just nu är väldigt less på livet av endast en fet jävla äcklig anledning.   punkt. ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards