jANNi    |♥|

Direktlänk till inlägg 17 april 2011

tjolahopp!

Av ♥ Janni ♥ - 17 april 2011 18:30

Moshi Moshi!


Vädret har INTE varit som jag vill alls i helgen! Jag ville grillat igår, men det var apkallt ute. Idag med! UUUUSCH! Ja, med det ute nu kan vi prata om något roligare.


Veckan har varit slapp annars så jag har inte någon ursäkt till varför jag inte har skrivit här. Lite off för tillfället mest.


Jävlar vad länge sen jag skrev. Får väl uppdatera i snabbversion:


Sista jag skrev på riktigt höll jag på med min paper som jag skulle skriva efter fältveckan. Hela den veckan var vi typ lediga för att skriva, vilket resulterade i två dagars halvhjärligt pillande.


Eftersom jag inte fick se mina tjejer på en vecka efter vi var i skolan sist bestämde jag för att ha hem dem förra helgen. Det blev lite god mat och dricka och en massa spelande. Allt från charader till twister. Det var det roligaste jag varit med om på länge faktiskt! Johannes var till och med med oss under hela kvällen. Väntade mig inte att han skulle orka med en massa tjejer, men det gick väl an. När klockan var två åkte flickorna hem och jag och Johannes däckade.


Så under söndagen gjorde vi inte ett smack förutom att hämta pizza. Jag skrev inget utan det slutade med att ag satt hela måndagen tll kl 22:00 och skrev och hade mig.


Så jag har varit ledig sen i onsdags då tog jag sovmorgon och gik i myskläder hela dagen. En av mina nyligen funna favoritsaker när jag är ledig.


Efter onsdagen fick jag lite smått panik så jag frågade Jenny om hon vill fika på torsdagen. Vi gjorde det, och gick en liten runda på väla. Dock hittade jag fina saker! :S


Jag körde hem till mamma och pappa och ställde bilen där medan jag väntade på dem. Vi skulle till Nikolaj och Caroline för han fyllde 29. Gamla gubben snart... vi fick mycket god mat och så, och sen körde jag hem. Väldigt trött var jag.


Saga började löpa och hon porrar sig exakt hela tiden. Jag vill nästan döda henne!


I fredags var jag hemma hos mamma och vi åkte överallt och handlade, handlade och handlade. Sen blev det megaklätter bland mina inträngda flytt lådor i garaget. Jag lyckades nog på grund av min ringa vikt. Vilket jag var väldigt tacksam över just då! Ha!


Det blev mat där och sen körde jag hem efter ett tag och ja, kollade lite kläder på nätet och underhöll mig så gott det gick. Jag hade lovat att hämta Jolle hos hans föräldrar när han ville hem.


Igår var han så slö så jag blev lite ur som vanligt, men jag blev lika slö efter ett tag så det blev pizza då! :P Inte brao!


Iaf, idag har vi bara handlat mat och tråkat. Inte direkt en helg i min smak, men vad ska man göra liksom.




it started off with a beautiful story
on the heels of a beautiful lie
Didnt know you were holding a secret aside (yeah)
I used to be the one with all the glory standing like a soldier on the front line
Till you came and stripped me of all of my pride (yeah)


But im back and ima tell you how its gunna be
Subtract any possibility of me
Dont ask cuz i dont know the answers
And im hanging up the phone


Its over, said its over, yeah its over, goodbye
Its over, said its over, yeah its over, goodbye


Well i dont need to give you one good reason i hope your ready for your empty bed
I dont care if you fall to your knees and cry (ooo)
So many times i tried to beat you, you broke me after i brought you in
I was cold all alone i was loosing my mind (mind)


But im back and ima tell you how its gunna be
Subtract any possibility of me
Dont ask cuz i dont know the answers
And im hanging up the phone


Its over, said its over, yeah its over, goodbye
Its over, said its over, yeah its over, goodbye


And you grow, and you grow, and you grow stronger from your past
And you grow, and you grow, and you grow, stronger from your past


Its over, said its over (said its over) , yeah its over, goodbye
Its over, said its over, yeah its over, goodbye


Its over, said its over, yeah its over, goodbye, stronger from your past
Stronger from your past, its over, said its over, yeah its over, goodbye, stronger from your past









 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Janni ♥ - 23 juni 2013 17:30

Av ♥ Janni ♥ - 23 juni 2013 17:28

Jag måste tipsa om världens godaste chokladbollar jag gjorde igår kväll. Jag var lite nere då jag haft väldigt ont i ryggen sen i torsdags så jag behövde något sött, men inte för sött. Problemet med chokladbollar är att jag oftast inte gillar att...

Av ♥ Janni ♥ - 9 juni 2013 12:21

I fredags när jag skrev mitt sista ord på mitt avslutande paper för terminen som gått kände jag hur avslappnad jag blev. Det blev inget bra paper och jag är inte nöjd med denna uppgiften som jag är med mina andra. Det skiter jag i! Nu har jag gåt...

Av ♥ Janni ♥ - 14 april 2013 09:30

Jag måste få upp mitt flås om jag ska kunna hänga med i svängarna. Min prutt kommer jag aldrig kunna springa ikapp, men jag måste överleva åtminstone. Hon kan nog springa i evigheter. Det kan inte jag... hehe men det är skoj!     ...

Av ♥ Janni ♥ - 4 april 2013 08:00

Jag vill bara inleda den här månaden med att säga att jag just nu är väldigt less på livet av endast en fet jävla äcklig anledning.   punkt. ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards