jANNi    |♥|

Direktlänk till inlägg 20 april 2011

tjoho!

Av ♥ Janni ♥ - 20 april 2011 22:30

Moshi Moshi!


Jävla tangentbord! GAAAHH!

 

Så, veckan har flugit halvvägs nu och så håller vi påskferie! :D Inte för jag varken gillar påsk eller maten/godiset, ännu en ursäkt att kränga samma mat som vi alltid gör vid alla högtider. Tråkigt.

 

Iaf... i måndags var jag på intervju i Båstad och ja, det gick ju bra jag fick jobbet och antagligen möjligthet att jobba under hla min studietid om jag vill. På sommaren då såklart.... det är ju ett bad trots allt.

 

Jag körde hem och var rätt så trött. Blir jag alltid av nervositet. Jag lagade mat och vi åt och glodde på tv.

 

Igår var ju jag och katta hos veterinären och opererade äggstockarna på henne. När jag lämnade henne blev jag faktiskt ledsen, jag är alltid orolig att något gå fel och hon ska dö... precis som med alla mina andra älsklingar.

 

Sen fick jag tänka på annat när jag gick på en prommis och sen solade jag med Dessan som skulle till Östra ändå. Sen körde jag henne när jag ändå skulle till Munka Ljungby och hämta kissekatten. Sååååå sur hon såg ut att vara, lite groggy men mest trött tror jag. Hon sov hela vägen hem men direkt när hon kom ur buren skulle hon ju upp och vandra vilket hönsmamman Janni inte gillade. På med en tallrik och höka över henne som in i precis hela tiden.

 

Hon fick äntligen sova inne i sovrummet och man såg att hon hade saknat oss (mig, hihi). Hon sov hela natten, trötta hon.

 

Jag var och fikade med Carro idag och liten shopppingrunda. Jag rekommenderade torrborstning med skrub och handskar i duschen så hon får mindre gropar på låren. Jag gjorde det när jag bodde på tågaborg i vintras/våras. Tre månader höll jag nog på. Mina groppar har kommit tillbaka nu i mars typ. Väldigt bra! Så vi köpte båda två nya handska och skrubb. :D

 

Sen hade jag ju min opponering också och jag fick faktiskt bara en fjuttig grej att komplettera. Jag ska ta bort en sak i min referenslista och sen skicka in igen. Jodå så att.... hehe mallig som fan nu! :D Jag är nöjd iaf.

 

Imorn är man ledig och då ska jag hem till Nikolaj och Caroline och kolla film. Johannes har nått fylle med jobb som de brukar ha på påsken, dock är det mit på dagen så det är lika bra jag inte är här liksom. Inge bra sist!

 

Nej nu är det läggdags! Hejsvejs...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Janni ♥ - 23 juni 2013 17:30

Av ♥ Janni ♥ - 23 juni 2013 17:28

Jag måste tipsa om världens godaste chokladbollar jag gjorde igår kväll. Jag var lite nere då jag haft väldigt ont i ryggen sen i torsdags så jag behövde något sött, men inte för sött. Problemet med chokladbollar är att jag oftast inte gillar att...

Av ♥ Janni ♥ - 9 juni 2013 12:21

I fredags när jag skrev mitt sista ord på mitt avslutande paper för terminen som gått kände jag hur avslappnad jag blev. Det blev inget bra paper och jag är inte nöjd med denna uppgiften som jag är med mina andra. Det skiter jag i! Nu har jag gåt...

Av ♥ Janni ♥ - 14 april 2013 09:30

Jag måste få upp mitt flås om jag ska kunna hänga med i svängarna. Min prutt kommer jag aldrig kunna springa ikapp, men jag måste överleva åtminstone. Hon kan nog springa i evigheter. Det kan inte jag... hehe men det är skoj!     ...

Av ♥ Janni ♥ - 4 april 2013 08:00

Jag vill bara inleda den här månaden med att säga att jag just nu är väldigt less på livet av endast en fet jävla äcklig anledning.   punkt. ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards