jANNi    |♥|

Alla inlägg den 4 maj 2011

<3

Av ♥ Janni ♥ - 4 maj 2011 11:30


I see nothing worse than to sail this universe without you 


Av ♥ Janni ♥ - 4 maj 2011 10:30

Moshi Moshi!


Jag sitter och väntar på att Gossip Girl ska komma hem. Jag hade glömt förra veckans avsnitt, så ohh...


Annars då? Jo, det blev ingen skola i måndags för jag kom på jag skulle handla, och hade haft svårt att klämma in det mellan skolan och tjejerna. Så det blir idag istället.


I måndags gorde jag lökringar till Jolle, han hade adrig testad och det var ju helt okej. Mycket jobb bara. Men gott.


Igår var det tandläkaren och det gick väl bra. Fick tanden fylld och fixad. Men saken är att den jäkla plomben fortsätter att trilla ut och måste lagas om och om igen. Detta är nog tredje gången och snart är där fan bara fyllning och ingen tand... ni kan ju gissa vad som händer sen... :(


Ja, idag ska jag ha en intervju till skolarbetet, det stora, och efter det åker jag hem till Emelie för att röka vattenpipa. Det blir ingen mat hemma, så Jolle får väl fixa nått.


Tjing!




 






Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards