jANNi    |♥|

Direktlänk till inlägg 25 mars 2012

snart är det dags.

Av ♥ Janni ♥ - 25 mars 2012 16:30

Såja, nu har vi definitivt börjat gå mot ljusare tider. Vårdagjämning i veckan som var och nu har vi vridit fram klockan.


Jag kan säga att jag är helt slut i huvudet nu alltså. Jag har varit det ett ganska bra tag nu, det märks rejält här hemma. Jag orkar inte ta tag i handlingen och städningen längre. Vilket är duktigt jobbigt. Så har jag ju inte orkat blogga för jag orkar inte sätta mig vid datorn alls.


Det är inte heller den bästa tidpunkten  rent allmänt just nu får jag har fått en depperiod nu känner jag, lite dålig tajming att var slut och deppad på samma gång. Igår bestod dagen av att zappa bland kanaler och sova. För det kändes som det inte fanns något annat jag kunde göra åt det. Idag är känslan till och med värre, men jag har planer så det gör att jag kommer ur den åtminstone för en liten stund. Men annars känns det rent ut sagt som skit just nu. De dagar som jag verkligen kan göra det jag egentligen vill (sova bort hela dagen) är tack och lov så få. Men förhoppningsvis går det snart över. Iaf för ett tag så jag kan känna mig glad för att våren är här.


Den här känslan som jag alltid pratar om när jag inte mår bra, jo det är svårt att förklara men den är lite som molnande värk i hjärtat som toppas med lite stössel av oro/obehag, en lite hopplöshetskänsla helt enkelt. Ja, enkelt är det fan inte. Jag önskar jag kunde stoppa in handen och dra ut den och slänga den så långt bort från mig som jag bara kan så jag slipper se den igen.


Men som sagt, det är inte ofta jag gnäller, men gnäller jag så är jag långt nere. Även om jag inte pratar om det med mina vänner så vet de om att den är konstant och går aldrig över.





Låt mig bli din skugga, och du bli min.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Janni ♥ - 23 juni 2013 17:30

Av ♥ Janni ♥ - 23 juni 2013 17:28

Jag måste tipsa om världens godaste chokladbollar jag gjorde igår kväll. Jag var lite nere då jag haft väldigt ont i ryggen sen i torsdags så jag behövde något sött, men inte för sött. Problemet med chokladbollar är att jag oftast inte gillar att...

Av ♥ Janni ♥ - 9 juni 2013 12:21

I fredags när jag skrev mitt sista ord på mitt avslutande paper för terminen som gått kände jag hur avslappnad jag blev. Det blev inget bra paper och jag är inte nöjd med denna uppgiften som jag är med mina andra. Det skiter jag i! Nu har jag gåt...

Av ♥ Janni ♥ - 14 april 2013 09:30

Jag måste få upp mitt flås om jag ska kunna hänga med i svängarna. Min prutt kommer jag aldrig kunna springa ikapp, men jag måste överleva åtminstone. Hon kan nog springa i evigheter. Det kan inte jag... hehe men det är skoj!     ...

Av ♥ Janni ♥ - 4 april 2013 08:00

Jag vill bara inleda den här månaden med att säga att jag just nu är väldigt less på livet av endast en fet jävla äcklig anledning.   punkt. ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards