jANNi    |♥|

Direktlänk till inlägg 26 maj 2012

jubba, jubba, juuuubba.

Av ♥ Janni ♥ - 26 maj 2012 10:30

Moshi Moshi!


Sådär. Nu har jag äntligen ett mobilt bredband att ta med mig till jobbet så nu slipper jag ladda ner serier och tanka över dem på min bebisdator. Internetet verkar helt okej, även här i buren, så ska se om det går att streama som jag brukar göra hemma. Hehe, eller ja, jag har inte kollat på serier på flera veckor för att jag skulle ha så mkt att titta på som möjligt medan jag jobbar om det regnar här.


Nu jobbar jag alltså, om ni inte visste det. Igår hade badet öppning och jag skulle ju klart jobba då. Jag fick börja tidigare igår och idag då. Igår hade vi en riktigt bra öppning enligt mig. 100 000 i kassan efter dagen var slut. Så jag är nöjd. Inte ett enda felslag heller så jag mindes mer än jag trodde, exemplarisk öppning då. Dock hade jag inte hunnit äta mer än en banan och russin så jag åt lagom mycket när jag kom hem. Plus lite snask på det. ;)

Egentligen är jag inte så sugen på att jobba just nu, men det går väl över det också, det är rätt kul ibland faktiskt. :)

Annars har jag väl inget annat för mig här än att stirra ut på det halv konstiga vädret. Lite moln, lite sol och lite regn idag på pingst verkar det bli. Själv ska jag träffa Caroline och Ellen ikväll för att se Eurovision och hejja på Loreen. Men mest vill jag träffa Ellen! :)

Imorn blir det utbildning, vi har öppet samtidigt så vet inte hur vi ska lösa detta ännu. ;P


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Janni ♥ - 23 juni 2013 17:30

Av ♥ Janni ♥ - 23 juni 2013 17:28

Jag måste tipsa om världens godaste chokladbollar jag gjorde igår kväll. Jag var lite nere då jag haft väldigt ont i ryggen sen i torsdags så jag behövde något sött, men inte för sött. Problemet med chokladbollar är att jag oftast inte gillar att...

Av ♥ Janni ♥ - 9 juni 2013 12:21

I fredags när jag skrev mitt sista ord på mitt avslutande paper för terminen som gått kände jag hur avslappnad jag blev. Det blev inget bra paper och jag är inte nöjd med denna uppgiften som jag är med mina andra. Det skiter jag i! Nu har jag gåt...

Av ♥ Janni ♥ - 14 april 2013 09:30

Jag måste få upp mitt flås om jag ska kunna hänga med i svängarna. Min prutt kommer jag aldrig kunna springa ikapp, men jag måste överleva åtminstone. Hon kan nog springa i evigheter. Det kan inte jag... hehe men det är skoj!     ...

Av ♥ Janni ♥ - 4 april 2013 08:00

Jag vill bara inleda den här månaden med att säga att jag just nu är väldigt less på livet av endast en fet jävla äcklig anledning.   punkt. ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards