jANNi    |♥|

Direktlänk till inlägg 16 juli 2012

lata semesterdagar...

Av ♥ Janni ♥ - 16 juli 2012 11:00

Moshi Moshi!


Semestern flyter på och det är väl trevligt, dock är ångesten redan här inför att börja jobba igen. Dock är det fyra veckor som jag ska jobba efter semestern och det är lite jobbigt faktiskt. Från början skulle det bara varit två och det hade inte varit så jättefarligt, men nu ska jag ju vara badvakt. Jag har inte riktigt bestämt mig för om jag ångrar att jag ställde upp eller inte... Visst, det är 3000 extra i plånboken efter skatt (och kanske bensin, blir ca 1000 kronor mer om jag inte kör så). Har inte bestämt mig för om jag tänker ta tåget de gångerna eller om jag ska envisas med att köra... speciellt de dagarna jaghar som badvakt och bara jobbar 6 timmar. Det lönar sig knappt att köra liksom. Det dåliga är att det tar så mycket längre tid. Enkel väg med kollektivtrafik är som tur/retur med bilen för mig... :(


Annars har helgen flutit på som vanligt, vi har bara myst typ och hälsat på bådas föräldrar. Dock har Jolle fått ont i ryggen nu så vi vet inte om det blir Bakken för oss imorn. Jag tänker inte följa med om Jolle stannar hemma, för det är honom jag vill åka med ju. Vi håller tummarna!


Jag har inte lagt in mina semesterbilder ännu. Jag har tagit ett par med mobilen men jag ska lägga in kamera bilderna först och så ska ni få se de skitmysiga städerna vi var i! :D


Igår blev jag så sjukt sugen på att bygga hus. Jolle har ju byggt vårt hus i CAD och då blev jag så sugen på att göra ett i The Sims. Så det har jag gjort och det blev fint. :D Ungefär som jag ville ha det.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Janni ♥ - 23 juni 2013 17:30

Av ♥ Janni ♥ - 23 juni 2013 17:28

Jag måste tipsa om världens godaste chokladbollar jag gjorde igår kväll. Jag var lite nere då jag haft väldigt ont i ryggen sen i torsdags så jag behövde något sött, men inte för sött. Problemet med chokladbollar är att jag oftast inte gillar att...

Av ♥ Janni ♥ - 9 juni 2013 12:21

I fredags när jag skrev mitt sista ord på mitt avslutande paper för terminen som gått kände jag hur avslappnad jag blev. Det blev inget bra paper och jag är inte nöjd med denna uppgiften som jag är med mina andra. Det skiter jag i! Nu har jag gåt...

Av ♥ Janni ♥ - 14 april 2013 09:30

Jag måste få upp mitt flås om jag ska kunna hänga med i svängarna. Min prutt kommer jag aldrig kunna springa ikapp, men jag måste överleva åtminstone. Hon kan nog springa i evigheter. Det kan inte jag... hehe men det är skoj!     ...

Av ♥ Janni ♥ - 4 april 2013 08:00

Jag vill bara inleda den här månaden med att säga att jag just nu är väldigt less på livet av endast en fet jävla äcklig anledning.   punkt. ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards