jANNi    |♥|

Alla inlägg den 28 september 2012

Av ♥ Janni ♥ - 28 september 2012 15:00

Hej alla glada.


Hur är det med mig då? Jo, det är väl sisådär. Jag har haft god lust att avsluta mina studier tyvärr. Min osug för det här just nu har inte försvunnit och jag börjar oroa mig för att det är här för att stanna. Jag vill inte alls detta just nu och det går ut över skolan känns det som. Jag få kämpa för att ta mig igenom detta för det inte ska gå ut över min stackars grupp, vill inte vara en börda för dem.


Men jag har sagt att jag ska fortsätta även om jag inte känner att jag vill så det är bara att gilla läget.


Jag har inte tränat heller, dock har jag först nu igår riktigt piggnat till efter mina feberrundor, så vi ska träna imorn bitti, Dessan och jag.


Annars är det väl okej, jag mår inte direkt dåligt psykiskt, utan jag känner bara att där är något som inte stämmer i mitt liv för tillfället.


Trista tankar nu inför helgen bara... 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards