jANNi    |♥|

Alla inlägg den 4 augusti 2007

Av ♥ Janni ♥ - 4 augusti 2007 13:01


Igår så gick jag och E.W till Maxi och inhandlade en massa godis och läsk. Sen skulle vi gå till Camilla och käka, men jag tog mig två korvar och två bröd hos pölsemannen. Det var mättande. När vi kom hem åt hon och sen satte vi oss i soffan och glottade på Kyle XY. Oh, I wouldn't say no to him! :D


Efter det blev de Simpsons. Det är bara för bra, årets film enligt mig. "But the girls might see my doodle!?" Jag var riktigt mätt efter den filmen, men det var så gott så jag kunde inte sluta! Vi kollade även på Evan The Almighty. Jag tyckte inte om det så värst myket faktiskt. Bruce var bättre, men smaken är som baken.


Idag så blir det beachen, ska strax ta boossen till Gröningen. Hoppas solen hänger i sig.


Ciao bella!


Fyll mig med luft igen

Gör mig synlig

Du får gärna avsky mig

om det gör mig tydlig igen


Om du vill visa dig igen

Om du vill komma hit igen

Om du vill röra mig igen

Så måste jag vara i färg


Fyll mig med vatten min vän

men håll mig flytande

Jag låter dig avsky mig

Det gör mig tydlig igen


Om du vill visa dig igen

Om du vill komma hit igen

Om du vill röra mig igen

Så måste jag vara i färg


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards