jANNi    |♥|

Alla inlägg den 13 augusti 2007

Av ♥ Janni ♥ - 13 augusti 2007 23:07


Tja!


Vad har jag gjort idag. Sov rätt länge och gick upp och åt en fralla. Var inte så hungrig, men kände att jag behövde något i magen. Jag ringde Bahia och frågade om hon ville hitta på något. Hon skulle till barnmorskan och kolla sin bebbe. Så jag sa till henne att jag kunde komma runt två.


När jag kom dit började vi direkt att grilla. Själva maten som vi grillade blev jättegod! [jag är bäst! *wink wink*] Men inte handduken, tänka sig att den började brinna. Rejält också! Det slutade med att hela plastbordet också hade tagit eld så vi sprang fram och tillbaka och hämtade vatten som vi kunde slänga på på elden. *puh*


Efter en stund hörde vi att brandkåren kom någonstans och vi snabbade oss med att släcka den. Brankåren skulle tydligen inte komma till oss. Tur var det. Vi slängde bordet och plockade undan efter oss.


Mamma kom faktiskt och hämtade mig, snäll som hon är, och vi stack till Väla för att jag skulle byta en tallrick som jag hade fått till en storlek mindre. Sen mina shorts som redan har varit inne på lagning skulle jag byta och få pengarna tillbaka. Men, nääääääe! De skulle prova laga dem igen och inte nog med det hade hon jäkla sömmerskan semester och mina byxor kommer inte bli klara förrän den 24! F I T T A! Jag vill fan inte ha dem mer, om det ska var till sådant besvär, bryr jag mig inte bara jag slipper dem!


Vi öppnade ett sparkonto åt mig idag också där förhoppningsvis lite pengar kommer hamna varje månad. Önska mig lycka till för det kommer behövas.  

Ajm a shoppoholic!


Idag såg jag The Notebook, Jacob, jag tycker att du ska se den. Jag tyckte faktiskt om den, jag  som hatar såndana filmer.


Nu har jag ätit en massa po[p]korn och mosad banan! Länge sedan jag åt det, min favorit efterrätt när jag var mindre. Okej, mycket mindre! :D


Nu ska jag strax sova hade jag tänkt, men ska läsa på lite om Lunds universitet eftersom jag har kommit in där på en kurs. Inte den kursen jag först kom in på utan en annan nu som jag mycket hellre vill läsa.


pusshej!





Av ♥ Janni ♥ - 13 augusti 2007 23:02



I don't wanna see you ever sad and everything that I've got you can have.
When it's all too much;
you need some human touch to see it's really not so bad.

Did you call on every saint you know,
but still you feel like you're on your own.
Can you see through your tears?
I will always be here and you're not out there baby, all alone.

Hold on, 'till you feel a little stronger. Hold on to me.
Hold on, everything's gonna be alright. Just hold on to me tonight.

Anything that hurts you hurts me too.
I'm not gonna let your world turn blue.
Will you take my hand and feel how close I am.
There ain't nothin' I won't do for you.

Hold on, 'till you feel a little stronger. Hold on to me.
Hold on, everything's gonna be alright. Just hold on to me tonight.

I know the world can drive you to your knees, but when you need to cry,
baby, cry to me.


 

Hold on, 'till you feel a little stronger. Hold on to me.
Hold on, everything's gonna be alright. Just hold on to me tonight.



[Jag kommer så väl ihåg när jag älskade den här låten :D]

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards