jANNi    |♥|

Alla inlägg den 27 augusti 2007

Av ♥ Janni ♥ - 27 augusti 2007 22:59


asgrym kille, han är så kul i parlamentet!


"ehhh, mu!"

Av ♥ Janni ♥ - 27 augusti 2007 22:08



Har kollat på Pablo Francisco ikväll. Det var faktiskt länge sen jag såg honom sist nu. Han är lika roligt varje gång!



Av ♥ Janni ♥ - 27 augusti 2007 15:01


Svag så skakar mina ben

Och flickan med TV-nerver ler
Som om Jag bryr mig
Sänk mitt hjärta som en sten
Ge mig en käftsmäll Jag är feg

Som om Jag bryr mig
Så ökar vi igen
Jag är fartblind, kriminell
Du är aktuell Du bränns
Som om Jag bryr mig
Som om Jag bryr mig

Jag, har alltid varit klen
Så ge mig Revolt I, II och III



Som om Jag bryr mig
Så ökar vi igen
Jag är fartblind, kriminell
Du är aktuell Du bränns
Som om Jag bryr mig
Som om Jag bryr mig

Som om Jag bryr mig
Som om Jag bryr mig

Av ♥ Janni ♥ - 27 augusti 2007 00:13

Tja!


Nu har jag äntligen fått min coca cola! Jacob var snäll nog att komma med den till mig trots att han är sjuk. Fast jag bor ju så nära macken så tar ju ingen tid alls.


Jag har kollat på alla mina filmer och väntar på att nästa är hemma. Såg på Darling när jag åt kvällsmat. Fick rycket och gjorde chili con carne, mums! Filmen var ju som de själva sa långsam, men var tvungen att se den för Donken såklart.


Ska alldeles strax gå och lägga mig, inte för att jag kommer somna så, men kommer läsa lite H&M tidning eller IKEA-log.


Sov gott allesammans!


pusspuss!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards