jANNi    |♥|

Alla inlägg den 7 augusti 2007

Av ♥ Janni ♥ - 7 augusti 2007 23:40


Jag är minsann trött nu så jag släpar mig strax till sängen. Idag städade jag lite, eller ja, diskade. Ikväll bytte jag sängkläderna så kommer lägga mig fluffigt och mjukt!


Dagen har gått förbi med solen i ryggen fullt påklädd på Maxibadet. Vetefan vad det heter på riktigt, så jag kallar det för det helt enkelt. Hade sällskap av min Habibi och hennes bulle! Som han sparkade och hade sig där inne. Inte en enda lugn stund för henne inte.


Kvällen har gått förbi med lite mat [bakad potatis, så gott blev det, dock smakar jag bara rödlök i munnen] och en lite medioker drama serie som fortsätter imorgon. Betalat min sista räkning, det var i och för sig mina linser som jag hade kunnat vänta med att köpa tills efter nästa lön. Men sån som jag är kan jag aldrig vänta.


Nu blir det den fluffiga sängen som väntar. Kissarna kallar på mig [sant, i alla fall V. han har en sådan stor flabb och han tjabblar hela, hela tiden]!

Ses imorgon gott folk!


pusshej!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards