jANNi    |♥|

Alla inlägg den 3 november 2007

Av ♥ Janni ♥ - 3 november 2007 00:35


Jeg prøver at forstå mig
min focus er lidt smittet af en indre stædighed
jeg vil så gerne have dig
mens et forvirret sind bestemmer hvad jeg glædes ved
hvornår kan hjertet helt få lov

Sig du er sikker så falder jeg fra
jeg vil elskes i stormvejr, hvor ingen tar ansvar
har mit værelse med udsigt men kan ikke blive en del af den helhed
som får det hele til at passe

Sig du er sikker så falder jeg ned
jeg vil elskes i regnen, hvor lyset blir savnet
har mit værelse med udsigt og prøver at lære af mennesker på gaden
som får det hele til at passe

Når målene er nået
så mærker du jeg kun er kontrolleret besat af dig
jeg ved at jeg vil sige
når alt det her er overstået
tingene må ændre sig
hvornår får kærligheden lov

Sig du er sikker så falder jeg fra
jeg vil elskes i stormvejr, hvor ingen tar ansvar
har mit værelse med udsigt men kan ikke blive en del af den helhed
som får det hele til at passe

Sig du er sikker så falder jeg ned
jeg vil elskes i regnen, hvor lyset blir savnet
har mit værelse med udsigt og prøver at lære af mennesker på gaden
som får det hele til at passe


[Tue West - Sig du er sikker]

Av ♥ Janni ♥ - 3 november 2007 00:30


There's pretty faces left to right
I'm just frozen staring into space
Faster than the speed of light
I'm holding on, I'm holding tight
'Cause stars are gonna crash into this place

And it's caught wide screen so we dont miss a thing
Now I'm standing clear
'cause all I waited for is

Closing in,
We've still got twenty four hours
We're closing in,
We've still got twenty four hours

This is more than daily bread,
It's three degrees, It's something else,
And you just take it all into your stride
Couldn't be an accident 'Cause I cant see no ambulance,
I know that we will work it out this time

And its caught wide screen so we dont miss a thing
Now I'm standing clear
'cause all I waited for is

Closing in,
We've still got twenty four hours
We're closing in,
We've still got twenty four hours

Closing in,
We've still got twenty four hours
And now we're closing in,
We've still got twenty four hours


It's not over
It's not over
We've still got twenty four hours
It's not over
It's not over yet
We've still got twenty four hours


[Athlete - Twentyfour hours] 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards