jANNi    |♥|

Alla inlägg den 18 november 2007

Av ♥ Janni ♥ - 18 november 2007 22:22

Tja!


Jag har inte skrivit på länge. Jag har varit sjuk i två veckor och jag har saknat ork till något. Känner mig lite bättre nu, men inte helt frisk. Så vad har jag gjort då?


Har flyttat, tentat, bråkat och älskat. Det känns rätt bra nu. Men inte helt okej. Finns fortfarande mycket jag ångrar.


Ok. Eftersom jag inte haft någon ork har jag faktiskt inte gjort särskillt mycket mer än att bara go with the flow. Jag har packat upp lite lådor. Men saknar hallmöbler och lite badrumshyllor och någon mer hylla i vardagsrummet och sen litta blommor och annat. Måste också hitta rätt tavlor.


Ja, just det jag har köpt mig en gren. Men tyvärr har jag inte plats till att hänga den någonstans så den ligger uppe på mina hyllor i vardagsrummet där den kommer ligga alltid än så länge.


Jag hade ett Disney Marathon förra söndagen med Lajni och Darling, vi kollade på Lejonkungen och Ariel. Mys pys! Skulle blitt mer men var lite strul med videon så min pappi fick komma. Snällt! Blir definitivt fler gånger!


Sen har jag påbörjat den skriftliga danskan. Okej, jag kan mycket mer än jag trodde, men gör enormt mycket fel också. HaHa!


Jenni fyllde år i tisdags! GRÄDDIS älskling! Så nu är hon myndig, myndig. Stora flikkan! Både Maja och vince har blitt ett år nu! Så fina och snälla de är. För det mesta iaf! :D


Annars har jag bara fixat lite med lägenheten här och där, hälsat på mamma och pappa och träffat Lajni och Darling och firat henne igår såklart! Vilket brakpartaj det blev trots allt! Och vilken träningsvärk jag har! Shiiiiiet! Det gör vi om! Defininut!


Imorn är jag tydligen ledig (?). Vet inte. Står inte att jag ska till skolan så jag kommer nog plugga lite och städa och tömma låor och kolla lite på Heroes och bara dega. Kanske handla mat och sen ikea på kvällen med mamma? Måste bannemej tömma datorn också! Ska ju byta och köpa en plattskärm, palla tegelstenen! :D


Nu ska jag ta av mig gårdagens smink och deeeega. Sugen på mer cola. Käkade pizza idag och kollade på Tears in the sun. Bra film!


Musik: Augustana - Boston


Katterna hälsar!


pusshej!


...

Av ♥ Janni ♥ - 18 november 2007 15:30


You light the skies up above me
A star so bright you blind me
Yeah
Don’t close your eyes
Don’t fade away
Don’t fade away
Ohhhh

Yeah you and me we can ride on a star
If you stay with me girl
We can rule the world
Yeah you and me we can light up the sky
If you stay by my side
We can rule the world

If wars break down, I will come for you
If angels cry oh I’ll be there for you
You saved my soul
Don’t leave me now
Don’t leave me now
Ohhhhh

yea you and me we can ride on a star
if you stay with me girl
we can rule the world
yeah you and me we can light up the sky
if you stay by my side
we can rule the world

Ooooooooooooh

All the stars are coming out tonight
There lighting up the sky tonight
For you
For you
All the stars are coming out tonight
There lighting up the sky tonight
For you
For you

Ohhhhhhhhhh

Yeah you and me we can ride on a star
If you stay with me girl
We can rule the world
Yeah you and me we can light up the sky
If you stay by my side
We can rule the world

All the stars are coming out tonight
There lighting up the sky tonight
For you
For you
All the stars are coming out tonight
There lighting up the sky tonight
For you
For you
All the stars are coming out tonight
There lighting up the sky tonight
For you
For you
All the stars are coming out tonight
There lighting up the sky tonight
For you
For you


Take That - Rule The World




tack karolin.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards