jANNi    |♥|

Alla inlägg den 15 mars 2007

Av ♥ Janni ♥ - 15 mars 2007 23:14

Tja!Fett skoj det var på jobb idag trots att jag hade stängning! Kristoffer som vanligt you crack me up! Otroligt roligt... fick till och med ett snabbesök av mammsen & pappsen. Tänka sig! :P De skulle i och för sig bara ha lite glass men så hade de handlat present till Line. Det är det jag ska göra imorn.Okej, Jacob hittade inga skruvar på jobb idag så vi måste köpa det imorn.. plus Lines gift. Ska ju på kalas på lördag efter jobb. Sa till Jacob att han kunde fråga pappa om han ville hjälpa honom med att lappa ihop bilen nu i helgen när jag ändå jobbar. Jag hatar mecka! grrrNu är det strax nattidags och imorn är det upp och käka frulle sen iväg till Väla. Sen fixa lampan och gardinerna innan Jacob börjar jobba. Han jobbar stängning imorn... bläää... Sen kommer mamma & pappa på besök för att checka lägenheten och kissarna och få lite kaffe såklart. Kissarna har ju växt rejält nu! *buhuuu*pusshej! *grab*ps. Du glömde berätta skämtet Rikard!

Av ♥ Janni ♥ - 15 mars 2007 10:47

Tja!Idag ska man jobba och det ska Jacob med. Pluggarna till lampan är i nu ska vi bara få tag i skruvar. Hoppas det blir snyggt!Jacob börjar klockan ett och jag hade tänkt åka till väla lite tidigare till mitt jobb och gå där en snabbis. :)Musik: The Fray - How To Save A LifeSå ikväll blir det antingen fixa dessa jävla gardinerna som vi skulle gjort igår eller den svåruppsatta lampan. Vi var hos Laj & Line igår och spelade Buzz.. när vi egentligen skulle fixat hemma... jag kom sist i varje fall! hahaha och Jacob vann en omgång! GRATTIS!Detta är vårt sovrum nu när det är färdigt, bilder på de andra rummen kommer när jag känner att de också ser fina ut. Köket lär bli nästa. Nu ska vi sticka snart tror jag, ha det bäst allihop!pusshej!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards