jANNi    |♥|

Alla inlägg den 8 april 2007

Av ♥ Janni ♥ - 8 april 2007 19:28

Tja!Nu är det bara magen kvar som ska "må bättre". Annars har det mesta gått över skulle jag tro. Börjar bli lite hungrig, men har verkligen ingen mat hemma! grrrrÄlskar att äta när jag är bakis, oohh, blev så sugen på bakad potatis. Mumma!Maaaaat!Ska springa en snabb runda i duschen, för har inte pallat det ännu! Kollade på Brudens far II... så kulig den var!"Mather and dather are pragnant togathar?!"Jahaja, pusshej!

Av ♥ Janni ♥ - 8 april 2007 17:25

Tja!Det är fan inte kul att vara jättebakis två dagar i rad! Men va fan, det händer så sällan nu så det är ingen fara. Helvetes jäfla craphål! Vad håller du på med Janni!? Ta dig i kragen!posshaj!

Av ♥ Janni ♥ - 8 april 2007 17:10

Tja!Okej, måste medge att lite ångest har man ju nu i efterhand. Men shit hur hände detta? Jag förstår inte, tänk va lite sprit kan göra. Jag kommer fan bara må värre efter detta. Jag är ju riktigt förvirrad nu. Vet inte om jag ska ta upp det överhuvudtaget eller ens var jag ska börja någonstans. Vad ska jag göra nu!?Annars hade jag svinkul igår, utom när Carolina tappade bort sin sån grej till garderoben. Men shit! Vad har jag nu trasslat mig in i. Inte bara mig den här gången. Ska jag våga säga till honom!?Orolig nu!pusshej!

Av ♥ Janni ♥ - 8 april 2007 08:03

Tja!På både gott och ont!?Bakis, nej inte ännu.Skoj igår, ja!Full igår, ojdå!Gjorde jag dumma saker, de beror på vad du menar! ;)Sitter här och töntar mig på bloggen, ja! :STrött, som fan!Sällskap hem, sure ;)Sova, nu eller igår det beror också på vad du menar!!! ;)Var det bra igår *wink* *wink*, så mycket kommer jag ärligt talat inte ihåg. :OBra låtar på tivoli, nej så fan heller!Blev av med folk, ja.. hittade dock älskling sen.Ångest för igår och gårdagens händelseförlopp, njaeee! Så mycket kan jag säga.Kom hem safe igår, javisst! Taxi mannen! Kom till Donken yo!Shake you wammy fanny, funkysong funkysong!pusshej!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards