jANNi    |♥|

Alla inlägg den 1 juli 2007

Av ♥ Janni ♥ - 1 juli 2007 23:21

Tja!


Så nu ska Janninen somna för ikväll. Kommer nog läsa något kapitel innan jag har somnat helt. Sen hosta en massa också! :(


Jag börjar känna något nytt för dig! Jag tycker att du är underbar!


Musik: Röyksopp - Sparks







Av ♥ Janni ♥ - 1 juli 2007 18:17

Tja!


Sådär, där åkte 25 centimeter av mitt guldiga hår! Men jag är sketa nöjd, än så länge i alla fall! Har ju dock inte tvättat det ännu och sen dessutom hittar jag inte min egen plattång. Den försvann någonstans bland någon av flyttarna. Det har ju varit hit och dit ett tag nu! Imorgon är man ledig och ska shoppa lite semesterkläder till Elle som åker till Holland på fredag. Så då blir de defininut en massa foton på våra nya frisyrer. Hon var dock mer vågad och gjorde lugg. Kommer inte på fråga i mitt hår dock! *krull krull*


Jobbade lite idag, tiden gick så långsamt så jag bönade och bad om att jag skulle få gå tidigare så jag fick det. Höll på att dö av tristess! Mötte upp med Jacoben och vi åkte till Living Furniture och kollade på en media/tivi bänk som jag ska köpa när jag flyttat iväg. Jag har nog bestämt mig efter lite smakråd från Emma och Elle.


Efter det tog jag bussen tillbaka och skulle möta Elle. Vi fick lite glass och väntade tills klockan skulle bli mycket. Det var också slött!


Musik: Tracy Chapman - Bejbi Can I Hold You



pusspuss!


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards