jANNi    |♥|

Alla inlägg den 4 juli 2007

Av ♥ Janni ♥ - 4 juli 2007 22:47

Tja!



Jag ska snart gå och lägga mig för jag är megatrött! Jag kollade på Resident Evil med mamma & pappa. Längtar till trean kommer ut!


Nu sitter jag och tråkar på msn och gäspar!


Musik: Muse - Bliss




Adjö!

Av ♥ Janni ♥ - 4 juli 2007 21:13

Tja!


Idag har man varit på jobbet hela dagen och samma blir det imorgon. Jag känner redan att jag inte orkar, men nu har jag sagt ja så okej. Jag kommer nog vara slut i helgen vill jag lova.


Vet inte om det blir någon utgång i helgen. Jag hoppas på det med inget är bestämt ännu.


Nu har jag varit på en promenad med Vince och Maja. Vince kom halvvägs denna gången och Maja hela vägen som vanligt! Duktig flicka! Vince börjar närma sig sitt mål.


Nu kallar duschen på mig, sen blir det att göra absolutivt ingenting alls! Gud, vad skönt det ska bli!


pusshej!


Av ♥ Janni ♥ - 4 juli 2007 09:04

Tja!


Nu väntar jag bara på Elle som ska komma nu. Vi ska göra pannkakor till frukost. Mumms! Sen ska jag jobba från elva och hon ska upp på Veeela och göra en sak. Hon ska få se avsnitt fyra av Kyle XY också innan vi drar. Jag ska jobba hela dagen, fy fan vad tråkigt! Fast det är tur att det inte är fint väder i alla fall... :D


Kissarna är helt galna, de ränner runt och busar och har sig!


Musik: Kent - Klåparen


pusshej!



Av ♥ Janni ♥ - 4 juli 2007 00:38


jag vill hem...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards