jANNi    |♥|

Alla inlägg den 15 mars 2008

Av ♥ Janni ♥ - 15 mars 2008 00:00

Tja!


Jag har bara degat ikväll och inte gjort ett jota. Jag smög ner klockan nio och tvättade två halvtimmes tvättar. :) Så nu hänger allt på tork och det doftar jättegott här. Till och med soffan börjar lukta gott! Tack Gode Gud.


Jag har laddat hemma Lilla Sjöjungfrun I & II, Alladin, Pocahontas I & II, men jag gillar inte tvåan.. Ville så gärna att John och Pocahontas skulle bli ett par. Det är de i mina tanka fortfarande. Sen laddade jag hem Lejonkungen & ska nog ta hem tvåan med. Jag fällde en tår eller två när jag kollade på Pocahontas o jag ska vara ärlig. På gamla goda tiden visste man inte riktigt, men nu vet jag. Jag hade inte sett den på flera år. Har inte haft den själv, men funderar på att köpa lite fler Disney DVDer faktiskt. Man blir så nostalgisk och jag tycker det är underbart skoj att se alla fimerna!


Jag glömde skriva att H&M har just nu ett samarbete med Marimekko för alla er som är lite prylbögar som jag. Jag tror det handlar om badmode.


Nu ska man nanna. Är inte jättetrött, men går ju upp tidigare imorgon bitti om jag lägger mig nu. Måste städa ju. haha, slipper inte undan!


----------------------------------------------------------------------- 


I’m here without you baby
But you're still on my lonely mind
I think about you baby
And I dream about you all the time
I’m here without you baby
But you're still with me in my dreams
And tonight
It’s only you and me


ps. Jag dricker Milkshake utanför jobbet. Bilden är från i somras.  :D

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards