jANNi    |♥|

Alla inlägg den 18 mars 2008

Av ♥ Janni ♥ - 18 mars 2008 21:25

Tja!


Gud, vad jag avskyr människor som köper sommarkatter! Jag blev så upprörd när jag läste en insändare i tidningen idag om just sommarkatter. Va fan i helvete. Katten som ni köpte till sommarskoj har också känslor och den älskar dig mer än något annat.


Katten visar sin kärlek genom att komma till dig när du ligger i soffan och kollar på tv, sitter vi datorn. Katten älskar att följa dig med blicken eller efter dig och är alltid nyfiken på vad du hittar på. De berättar för dig vad det vill och när det vill. Om något är fel så protesterar de.


Jag blir så ledsen när jag tänker på vad folk gör mot alla dessa stackars katter!! Jag skulle aldrig ens tänkta en tanke om att kasta ut mina katter i snön!


Mina katter älskar mig mer än något annat på denna jord. De sover med mig, kollar på tv med mig, följer med mig på promenader, följer efter mig överallt och snyltar min mat alltid! Och jag älskar det så mycket! De ligger hos mig när jag sitter under täcket och bokstavligt talat kramar om mig och visar att jag är hela deras värld. De är hela min värld med!


idag till exempel var jag ute med Maja i snön. Hon älskar det! Hon hoppade och skuttade runder och pep en massa efter fåglarna. Hon rullade runder och jag slängde snö som hon jagade. Efter ett tag blev hon lite frusen så jag kallade på henne och hon hoppade upp i mitt knä och kröp i hop hos mig.  Jag har aldrig varit med om mer kärleksfulla katter någonsin!


De två små flugfångarna är verkligen det bästa som hänt mig. Jag älskar dem så himla mycket. Och jag tycker om när Vince gråter efter mig när han är rädd! De är mina barn...



Av ♥ Janni ♥ - 18 mars 2008 09:50

Tja!


Ok, ångesten har inte kommit ännu. Men när jag läser inläggen från förra året sticker det till i hjärtat som fan. Jag vill inte läsa dem, men jag tvingar mig själv. Varför vet jag inte...


Kommer du idag?


pussa!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards