jANNi    |♥|

Alla inlägg den 13 mars 2008

Av ♥ Janni ♥ - 13 mars 2008 22:54

Tja!


Jahapp... imorse vaknade jag och kände direkt att jag försovit mig! Som tur var hade jag inte det utan snoozade i en halvtime. Så skönt. Sen masade jag mig ur sängen med fötterna i Trelleborg och släpade mig runt och lullade lite innan hjärnan vaknat. imorn är det fan samma sak. Ok, jag gillar verkligen inte dessa veckor jag har mornar. Ok, soft men inte gå upp tidigt. De som känner mig vet att jag gärna sover lite längre, men inte för länge hellor! :)


Jag åkte till jobbet och åt mina mackor på bussen, jag var så hungrig att jag inte kunde hålla mig. När jag kom till jobbet frågade Becka mig och vi hade mycket glass. Fia hade visst tryck på fel knapp i går kväll så glassboxen var av. Helt. Mycket glass till waste. Det är typiskt henne faktikst. Ni anar inte hur glömsk hon är!!


Hälsovårdsinspektören saken vet inte vad de heter kom och kollade oss. Allting stämde och så bra ut. Vilket gjorde mig väldigt glad. Vi skojade dessutom över att man inte får säga negerbullar mer.


Sen jobbade jag vidare och dagen gick rätt slött faktiskt. Min bror ringde, och jag fick sms både från älskling [Carolin] och guldfisken [Tobbe, sedär jag kallade dig Tobbe] . Så kände mig eftertraktad. Trevligt!


Har två vänner som fyller år idag också. GRATTIS Caroline och Carolina!


När jag kom hem hittade jag en pizza på mattan, kiss i soffan och internetet funkade inte. Jag ville börja gråta. Nu står hela soffan uppochner typ och den ska tvättas 20 gånger!! Händer detta igen åker fan katterna ut! Jag pallar inte mer. Varsågod Nikolaj...


Nu är jag bara så jävla trött och ska upp tidigt imorn med. Orkar inte!!


Naddi!


pussi!



 

ps. Ok, idag blev det jag och Liz. :)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards