jANNi    |♥|

Alla inlägg den 7 april 2008

Av ♥ Janni ♥ - 7 april 2008 23:23

Tja!


Någon som vet var man kan beställa en anmälningsblankett till skolan? Jag letar och letar... lyckas dock inte...


Vore mega stor hjälp!

Av ♥ Janni ♥ - 7 april 2008 23:00

Tja!


Tack mina töser, ni är guld värda! <3


Jag blev så uttråkad att jag helt enkelt tog en lång promenad till Maxi och köpte lite snacks och två hemtidningar.


Sen fick jag sms av Jenni som frågade ifall jag ville ha lite sällskap. SJÄLVKLART!


Så nu på kvällen fick jag ett besök av mina små flickor. Vi kollade lite på Cashmire Mafia och Hundra Höjdare tror jag det var. Även om det var mest tjattrande! :D


Men det var kul i alla fall. Tack, för att ni kom!



pussar och nattinatt!

Av ♥ Janni ♥ - 7 april 2008 18:30


Ny video med Kent är ute nu!





Av ♥ Janni ♥ - 7 april 2008 18:15

Tja!


Idag känner jag av pms.. kroppen min är helt kontig. Har tvättat och städat lite idag för jag hade rätt mycket tvätt faktiskt. Men det gick bra. Under tvättningen åkte jag till elgiganten med mamma som också var ledig idag och köpte mig en dammsugare. :) Min bror snodde den andra. Vilken apa! 


Så nu får jag dammsugat här idag med. Men till vilken nytta då!? Ibland har jag så tråkigt liv att det inte är sant. Jobbar, kommer hem och går och lägger mig. Städar och tvättar.. Och idag är inte något undantag tyvärr.


Köpte lite nya blommor och en fin ljusstake med femton koppar till värmeljus. tror den är gjort i tenn. Men har ingen kamera denna gången så bilder kommer senare. Mycket fint i alla fall! :) Och Vince ligger i min tvättkorg och sover så fint.. men han är så söt så vill inte schasa bort honom.


Jahapp.. då var min lediga dag snart över. Har tidigt vecka nu igen eftersom jag varit på semester under min sena och gick upp tidigt varje dag där med. Aldrig får jag sova. Det som är sååå skönt. :)


Mat?


Musik: Kent - Ett tidsfördriv att dö för



pussar till er alla, tack för ni läser min blogg! <3

Av ♥ Janni ♥ - 7 april 2008 11:00


Häir kommehrrr lite niha skåwnska urd och urttryck. Expressons. :D


  • Kiolt! = Häftigt!
  • Gider du? = Orkar du?
  • Har du slåed hoedet? = Är du dum eller?
  • Killa maj inte! = Kittla mej inte!
  • Mög! = Skit!
  • Nock! = Nog!
  • Sicken fräck jäkel! = En sådan fräck typ!
  • Störig typ! = Bråkig typ! 
  • Vaor ej dou henne? = Var är du någonstans?
  • Va ej deh? = Vad är det?
  • Vaor boer dou henne? = Var bor du?
  • Va sääär dou? = Vad säger du?


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards