jANNi    |♥|

Alla inlägg den 30 april 2008

Av ♥ Janni ♥ - 30 april 2008 10:50


Hejsan morsan Hejsan stabben!
Här är brev från älsklingsgrabben.
Vi har kul på kolonien,
vi bor 28 gangstergrabbar i en

Stor barack med massa sängar.
Kan ni skicka mera pengar?
För det vore en god gärning
Jag har spelat bort vartenda dugg på tärning.

Här är roligt vill jag lova
fastän lite svårt att sova
killen som har sängen över mig
Han vaknar inte han när han behöver nej.

Jag har tappat två framtänder
för jag skulle gå på händer
när vi lattjade charader
så när morsan nu får se mig får hon spader.

Ute i skogen finns baciller
men min kompis han har piller
som han köpt utav en ful typ,
och om man äter dom blir man en jättekul typ.

Jag är inte rädd för spöken
Och min kompis han har kröken
Som han gjort utav potatis
Och den säljer han i baracken nästan gratis

Våran fröken är försvunnen
Hon har dränkt sig uti brunnen
För en morgon blev hon galen
För vi släppte ut en huggorm i matsalen

Föreståndaren han har farit
han blir aldrig var han varit,
för polisen kom och tog hand
om honom förra veckan när vi lekte skogsbrand.

Ute i skogen finns det rådjur,
i baracken finns det smådjur
och min bäste kompis Tage
han har en liten fickkniv inuti sin mage.

Honom ska dom operera,
ja nu vet jag inge mera
kram och kyss och hjärtligt tack sen,
men nu ska vi ut och bränna grannbaracken!


Sånna minnen!

Av ♥ Janni ♥ - 30 april 2008 10:30

Tja!


Hehe, jävlar vad skoj jag hade igår. Här kommer lite samtalsämne [tänk nu på att mormor fyllde sextio och alla lite mer vuxna hade druckit rejält mycket. Jag menar rejält mycket, jag undrar hur de mår idag...]:


  • Mormors knarkar piller som hon köpte på knutan. Mammas kommentar på detta var, men blir man kul på dem?
  • Vi pratade om grannerns mor som ligger begravd långt över på mormor och morfars/mosters sida. Med mor menar jag mur.
  • Mormors fördom. När de var och kollade på huset när de skulle köpa det så hörde de någon som galer. De tittar ut och säger det måste vara den. Negern. Inte ungen som springer runder utomhus.
  • Sen har vi mormors godis här då. Fogden kommer med godis, spring. Tro mig, ingen fattar något till Katja kommer på att det är på engelska och säger "Fudge, mamma!" Min mormor och engelska går inte så bra ihop alltid.
  • Sen börjar vi med dålig 70-tals tysk porr. Lederhosen och mein grosse schwans. hmmm.. ingen mer kommentar!
  • Sist snackar vi om att när man blir äldre tåler man mindre. Katja säger att efter en drink blir mormor helt wiiiiiiiie! mormor säger "men jag har inte druckit en drink." "Det är ju det jag säger!" mouhihihi!

Välkommen in i familjen någon!?


Om ni vill köpa en lägenhet i Helsingborg var så god att kolla in den här. Mycket trevlig och ljus lägenhet till salu.


Aja! Tänkte jag skulle betala en viss räkning.... :S


Frulle! Pusspuss!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards