jANNi    |♥|

Alla inlägg under juli 2008

Av ♥ Janni ♥ - 22 juli 2008 22:22

Tja!


Jess, jess, jess. Det blir Kent för mig igen imorn dåja! :) Så glad jag är just nu. Jag var och hämtade biljetten innan idag. Tyvärr blir det inte med Carolin och Carolina eftersom ingen av dem riktigt kan. Men det blir med Laj, Line och ett par kompisar till dem. Denna gången spelar de på Sofiero slott. Det kommer nog bli bra, bra väder har de iaf lovat.


Annars då. Ja, sova hade jag tänkt. Ska bli så skönt, är faktiskt trött. kollade i H&M Katalogen innan och jag gav mig själv köpförbud. :D Hoppas det håller.


Ni får sova gott för det ska jag.


puss&kram.

Av ♥ Janni ♥ - 21 juli 2008 22:30


WOW! Nej nu måste jag ta tag i toalettlärandet alltså! :) Litterkwitter here we come!!

Av ♥ Janni ♥ - 20 juli 2008 14:30

Tja!


Varför är du så snäll?


Så hur mår vi idag? Bra. Lite smått seg, men inget annat. :) Det var grymt lite att göra på jobb igår. Vi pratade om vad vi skulle hitta på på kvällen och under hennes semester. nu jobbar inte vi ihop på en månad! :O Sen ser jag inte henne för hon sticker till turkland och dessutom sticker Jenni & co till Rhodos. :D Båda är borta nästan exakt samtidigt och i två veckor!


Det blidde utgång och dricka hos mig igårkväll. Både jag och Carro ångrade våra outfittar, kvinnor! Men det gick till slut efter lite hit och dit. Vi skulle även ta med min platttång så hon kunde locka håret hemma innan vi gick ner till stan, men shiiiiiet. Smack! Båda slog sig i huvudet när vi satt på bussen och kom på att vi glömt den på golvet i min hall. Mouhaha! Korkat. 


Anywho...


Vi drog till Tempel, och gud vad dött där var... :S Men så bjöd två killar upp oss. Eller ja, den ena tvingade mig så jag tvingade med Carolin. Men ja, vi fyra på dansgolvet. Hahahaha.. Sen kom alla andra sicken tur. Men jag var först ut.


Efter Tempel och ett par bra låtar gick vi till Petters, where else, och åt varsin hamburgare. Mums... den satt bra!


Sen tog jag faktiskt bussen hem kl 2. Vi skulle ha cyklat ner, men det regnade. Ick. Så det blev en kort kväll. Men det gör inget för det var skoj ändå.


Musik: Sophie Zelmani - Going Home



Tack och hej!  


Av ♥ Janni ♥ - 18 juli 2008 20:30

Tja!


Hallå i stugan..? Eller vad fasen man nu säger.


Idag, som alla andra dagar har jag jobbat. Jag är så svinigt trött om mornarna så det är inte klokt!! Det var rätt mycket och göra, men jag hann handlat i alla fall.


Igår var jag med mamma hela kvällen efter vi hämtade Maja på sjukhuset. Och ja, jag är skiiiiiiitglad. Sjukhuset har gjort ett fel så jag ska få tillbaka nästan 2000 kr på Majas operationer med mera. Så det är jag väldigt glad över. Sen att jag inte måste upp så tidigt imorn är jag också glad över.


Igår var vi på Väla och åt kvällsmat, inte så god sallad, och vi hittade skor. Mamma köpte sina, men jag sket i det. Sen har jag legat och tänkt på mina skor hela natten så jag ville dit idag igen. Så jag och mamma var där och jag köpte två par som dessutom ena paret var 30 % på reapriset. Så ett par låga skor för 245 spänn och ett par vita låga converse för då ja 600... ^o^


Men det bästa är att de låga  "balettskorna" matchar min väska. Ni vet inte hur svårt den är att matcha. Haha...


Idag år jag räkmacka. Mamma och pappas mat var inte så god så hon fick den sista biten av min. Av någon konstig anledning är jag svinmätt och mår illa. Måste ta av linserna, huvudet ömmar! :P


Jag är så sjukt myssugen...


Musik: Imogen Heap - Hide And Seek [Tiesto Remix]


pussar!


!?

Av ♥ Janni ♥ - 17 juli 2008 22:30




orkar inte.

Av ♥ Janni ♥ - 16 juli 2008 18:15


Gott folk, detta går inte. Jag kommer ingen vart nu. Jag har rensat listan och är nu på 64 låtar. Det är så jobbigt. :(

Av ♥ Janni ♥ - 16 juli 2008 18:10


Ja, om du har en sjukdom
och den kallas kärlek
låt mig bli din doktor
bara för en kväll

Det kommer patienter
som säger snälla doktorn
jag måste få hjälp nu
jag har blivit kär

Och om du blivit smittad
sjukdomen är hittad
tveka inte älskling
doktorn sa till mig

Jag kallas doktor kärlek
medicus amor
kom till mig
i hjärtat ditt jag bor


Jag kallas doktor kärlek
medicus amor
kom till mig
i hjärtat ditt jag bor

Ja, om du har en sjukdom
du vet att det är kärlek
låt mig bli din doktor
bara för en kväll

Jag kallas doktor kärlek...!!!



RATATA


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards