jANNi    |♥|

Alla inlägg den 14 april 2010

Av ♥ Janni ♥ - 14 april 2010 23:00


Jag tror bara jag skriver ett kort inlägg och säng lägger mig. Blev lite trött av samtalet med Jolle.


Idag har jag packat lite stuff, Martin kom och hjälpte mig med det så vi skruvade upp musiken och kollade genom skåp och dividerade om hur vi skulle göra. Så jag har packat ner saker som jag ska packa upp igen sen och tar tillbaka lådorna eftersom jag verkligen inte orkar köpa ännu fler flyttlådor. Jag tycker jag har gjort det för mycket redan.


Iaf... efter det gick vi ner till körskolan och köpte paket till mig. Jag väntar ännu på tillståndet, men när det är kommet så är det igång med det också. Lite nervös kanske.


Mamma var på väg hem från tandläkaren när Martin skulle åka så hon svängde inom och hämtade upp mig eftersom min kära bror fyller gammal gubbe idag. Så det blev lite kalas och smörgåstårta där. Kom hem för lite mer än en timme sen och är trötter.


*gäsp o godnatt*

Av ♥ Janni ♥ - 14 april 2010 00:00


... men jag måste sova. Är aptrött och har varit det den senaste timmen. Vad har jag gjort då? Jo, jag kollar utbildnignar, kom på att det var på torsdag som sista ansökningsdagen var och jag kollar som vanligt vad jag vill läsa. Har hittat tre kurser som jag verkligen är mycket intresserad av.


Vad jag har lärt mig av erfarenheter är jag mycket intresserad av människan. Vad vi gör, men mest varför vi gör på ett visst sätt och hur det har blivit så. Gärna lite historia men mycket psykologi, dock inte hela den där Freud och sånt. Men beteendevetenskapliga grejer. ;) Iaf, jag håller nu tummarna på att jag kommer in på kurserna som jag vill läsa nu med de nya dumma reglerna som gör att jag kommer få det ännu svårare att komma in.


Tänker också på om man skulle flyttat upp till Stockholm och inte ta det på distans. Men jag tror det är ett par people som kommer protestera då. Än så länge bara en liten tanke.


natti!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards