jANNi    |♥|

Alla inlägg den 20 april 2010

Av ♥ Janni ♥ - 20 april 2010 22:30


Jag kände mig hängig och nere så jag tänkte att jag skulle laga något gott. Det hjälpte, men är fortfarande mätt.


Det blev min mangokyckling gryta. En favorit.


  

  

Av ♥ Janni ♥ - 20 april 2010 12:00


Jag har haft en bra period nu och den börjar så smått gå över i negativ ton märker jag. Jag är inte på G mer och jag vill bara vara hemma och inte gå utanför dörren. Kanske har det med flytten att göra. Vem vet? Jag borde packa ner mer saker som vi kan flytta, jag borde fråga mamma om vi kan flytta på kläderna och sakerna som ska upp igen så jag kan få ner mer skit. Det finns mycket som jag borde. Jag borde hoppa i duschen och gå ut och gå en runda. Men jag känner bara apati, vilken nytta gör det liksom.


Anledningen till att jag egentligen inte skriver saker jag ska göra, dvs projekt som körkortet, plugg eller om jag skriver att det går bra med Jolle så kommer det att skit sig veckan efter, när det gäller mig slår det aldrig fel. Jag har inte sådär jätte mycket tur i livet. Det är inte så att ALLT är kämpigt, men det är inte långt ifrån.


Jag får kämpa mig ur depressionen hela tiden, men faller lika lätt tillbaka. Därav mitt ojämna bloggande.


Kanske skulle äta några pannkakor och sen duscha...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards