jANNi    |♥|

Alla inlägg den 7 september 2010

Av ♥ Janni ♥ - 7 september 2010 11:00


Min livs kärlek.


Av ♥ Janni ♥ - 7 september 2010 10:30


Igår var jag på möte med min coach och vi pratade lite. Vill inte gå in på vad vi pratar om, men som sagt jag vill ju komma på vad jag vill bli riktigt mycket nu. Det är riktigt svår faktiskt och jag känner mig mest stressad nu, så hon lugnar mig bra. Det blir eventuella "praktikplatser" svårt att förklara, men något i den stilen.


Annars ska jag fixa med min garderob idag och tvätta lite höst kläder så får jag de överstökat. Måste dessutom klacka om ett par av mina svarta stövlar, annars kan jag inte använda dem iår heller. Snacka om att vara lat. :S Damnit!


Har precis käkat en sen frulle, jag håller på att bli sjuk så jag tog en lång sovmorgon och det behövde jag. Knapra vitaminer och boosta mig själv är det jag får göra idag. Ha en allmänt mysig dag ensam hemma. Underbart! Känner att jag behöver vara själv för jag känner av lite pms. Så hoppas det bara är arg och irriterad och inte deprimerad pms som kommer och hälsar på.


Vi hörs sen!



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards