jANNi    |♥|

Alla inlägg den 28 september 2011

Av ♥ Janni ♥ - 28 september 2011 23:30

...Amelie From Montmartre! Och därför ska jag se den, fast imorn. Jag rekomenderar den starkt!


Jag hörde i skolan att de satt någon på pianot som försökte sig på denna låten. Jag ville bara kolla ner från balkongen och skrika I love you.



Av ♥ Janni ♥ - 28 september 2011 23:00

Hittade en ihop mixad versionav Andreas Greas - Rädsla. Den var faktistk riktigt bra.

Av ♥ Janni ♥ - 28 september 2011 22:30

Moshi Moshi!


Idag ska vi gå igenom mina favorit plagg under hösten/vintern. Jag kan ju börja med att säga att jag tycker verkligen om hösten/vintern mer än sommaren. Jag är ingen sommarperson (utom att jag är född då).


Så, favoritplagg... ja. Det första jag tänkte på var faktiskt att äntligen få stoppa mina fötter ner i stövlar! Jag älskar stövlar, inte på det sättet att jag köper tusen nya varje säsong, utan med jag längtar tills jag får på mig stövlar. Jag trivs så bra i stövlar.


Ok, men till själva plagget då. Ja, klänningar och kjolar. För de som ser mig oftare än andra har nog märkt att jag är glad för att klä upp mig i kjolar/klänningar och har gärna hellre det än byxor.


Det finns ju självklart så mycket mer som jag tycker om, men fick ju bli ett sorts plagg här.


 



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards