jANNi    |♥|

Alla inlägg den 22 september 2011

Av ♥ Janni ♥ - 22 september 2011 23:00

Dags för klippning Janni... du kan inte skjuta upp det mer.


    

 

Vilken?

Av ♥ Janni ♥ - 22 september 2011 22:30

Moshi Moshi!


Nu är E3:an typ klar. Jolle kom hem för en timme sen precis när jag hade 30 ord kvar och nästan var klar med den så jag lät honom sitta vid datorn innan han skulle nanna. Lite lullig och väldigt trött. Fpr skriva det sista imorn innan jag publicerar den.


Så nu har jag sett på ett avsnitt av SATC och det nya 2 ½ men och tänkte sova faktiskt. Vet inte vad jag tycker om 2 ½ half.. ännu. Är de inte lite weird utan Charlie?


För övrigt så snorar jag riktigt mycket fortfarande. Och vet att jag inte kommer kunna somna på iaf två timmar... så kanske inte ska sova än. Kanske ska se American History X som vi ändå ska använda till vår nästa reflektionsuppgift. Kanske ska läsa uppgiften först och sen kolla filmen och sen se den i skolan också?



You're gonna catch a cold
From the ice inside your soul

 

 

Sitter och lyssnar på lite skön musik och tänker. Svärmor tycker jag tänker för mycket, precis som hon...

 


Av ♥ Janni ♥ - 22 september 2011 14:30

  

Denna låten tar mig tillbaka nästan 6 år till en bil bredvid en järnväg mitt i natten. Det var när vi precis hade träffats. Jag tycker ibland om att tänka tillbaka på kärlek. Tänka på hur det var att vara riktigt kär för första gången. 



Numera avskyr jag kärleksfilmer på grund av att jag tycker att de ger tjejer en felaktig bild av vad kärlek är, de är alldeles för mjäkigach är ren inbillning skulle jag säga. Bullshit. 


 


 Men att ha denna som väckningssignal om mornarna är inte helt fel. :)


 



Av ♥ Janni ♥ - 22 september 2011 14:00

När det sista avsnittet av Sex & the Citys fjärde säsong startade fick jag en sån härlig känsla av att jag visste vad det var för låt. Det första som poppade upp i huvudet var Café del Mar. Iaf en poitiv sak som Jacob lämnat kar i mitt liv. Musiken på dessa skivor går nästan inte att förklara.



En sjukt härlig låt.


Av ♥ Janni ♥ - 22 september 2011 12:30

Moshi Moshi!


Jag lyssnar på lite gammal partymusik och blev lite nostalgisk. Tänk när man va ung och sugen på att festa varje helg! Det var grejer det. :D


Annars har jag gått och blivit väääldigt förkyld. Skulle tränat imorse, men har inte sovit mycket inatt och vaknade helkass. Tror inte det var någon vidare bra idé med träningen och får nog stå över det helt och hållet och börja banta istället... hahahaha


Nu när jag är så kass känner jag inte för nått alls, jag ska inte till skolan imorn för så mycket snor som jag har producerat i natt och fram tills nu, det håller verkligen inte för föreläsningar! Så, jag får snällt bli hemma.


Dock måste jag köra och lämna bilen hos mamma och papp för de kommer hem ikväll. Det var visst inget bra väder :P


Just nu vill jag bara stänga avmin näsa helt! Orkar inte mer, får ont över allt när jag måste snyta mig var tioende minut. Jag skojar inte, ni ska se pappershögen i sovrummet.


 


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards