jANNi    |♥|

Alla inlägg den 13 september 2011

Av ♥ Janni ♥ - 13 september 2011 12:30

Moshi Moshi!


Sitter på en inte så jätte intressant föreläsning. Eller jo, ämnet är skitkul men inte hon som föreläser. Just nu håller vi på att diskutera en övning som vi gjorde tiddigare idag. Totalt meningslöst.


Iaf.. jag skulle ju berätta vad helgen har inneburit.


I fredags hann jag knappt hem och på ICA/systemeet innan jag fick en besökare. Innan vi skulle in till stan så kom Dessan och skulle göra sig i ordning här. Vi pratade för mycket som vanligt och det blev lite stressig när vi väl skulle fixa oss.


Vi åkte in till stan och mötte upp med tjejerna på knutan innan vi drog till Harry för kvällsmat. Där blev det fläskfilé på toast för alla utom Sara som valde fisk. Efter maten kände vi hur våra plånböcker ville till ett billigare ställe så det blev Utposten som har studentrabatt.


Jag och Dessan var dock tvungna att gå tolv för tåget/bussen går inte jättebra. Lite tråkigt att gå för jag ville också vara med och hyra en vattenpipa. :)


Jag minns inte vad jag sysslade med i lördags, men var tydligen inte viktigt... ehhh..


I söndag skulle jag hålla på med min E2 som jag skjutit upp. När jag precis börjat läsa hann jag halva och sen däckade jag. När jag vaknade två timmar senare hade jag ju feber....


Så igår fick jag snällt sitta med den jävla efterreflektionen och jag måste gå till bibblan efter föreläsningen och publicera den.


Nej, nu måste jag återgå till det tråkiga.


    









Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards