jANNi    |♥|

Alla inlägg den 15 oktober 2011

Av ♥ Janni ♥ - 15 oktober 2011 17:00

Moshi Moshi!


Jag kom på klockan tolv att jag skulle ha varit och tränat kl to imorse. :S Isch, jag tror jag förtränger saker som jag inte har tid med. :P


Iaf. jag håller på att skriva om Freud, det är sjuk mycket man ska veta. Han är en trevlig filur eller hur... döda mig. Känns som jag inte riktigt kan plugga för jag tänker på en massa annat hela tiden.


En riktigt jobbig sak är att jag känner mig fan stressad precis hela tiden. Det är jättejobbigt. Det är alltid nått som hänger över mig från skolan, nått som måste göras. Även om jag göra något i förväg eller s så finns det klart något annat som ska göras. Eller om jag säger att jag tar en ledig helg (inte denna helgen) så känner jag det i bröstet och magen och kan inte slappna av på hela helgen. Känner mig stressad, pms:ig och arg. Till och med Jolle börjar få spel på mig. Kommer det vara såhär i 2,5 år till? Jag kommer inte orka må dåligt över en så lång period. Tur man har "sommarlov".


Ikväll blir det middag hos mammsen och pappsen. Så det ska bli trevligt! :)





Cause there's a side to you that I never, never knew,
All the things you'd say they were never true, never true,
And the games you'd play, you would always win, always win.
 



Av ♥ Janni ♥ - 15 oktober 2011 14:00

Ja, jag älskar att shoppa, men det vet ni ju redan. Så var gillar jag att shoppa då? I butiker, på nätet. You name it. :P Jag älskar såklart reor och den bästa rean som finns är julrean helt klart!


Men det är alltid trevligt att gå i butiker även om jag inte kan shoppa något. Prova och ta på fina kläder. Haha, gud det låter som en fetisch alltså. Det kanske det är också.


En sak dock som jag hatar är mycket folk på reorna. Då är nätet den bästa platsen för vinterfynden.


 





Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards