jANNi    |♥|

Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av ♥ Janni ♥ - 21 oktober 2011 15:30

Jag kan inte höra av mig till någon på hela helgen! För jag har inte betalat min telefonräkning. Jättebra att de stänger av telefonen på en fredag så jag inte får tillbaka den förrän på tisdag! WTF... kunde de väl gjort i onsdags eller nått. Så arg jag blir...


Annars hade jag en riktigt trevlig kväll/natt igår/idag. För första gången fick jag se både Maddes och Saras rum! :P haha det låter som om de bor hemma, men de bor i studentkorridor. Mycket fräscha och fina lägenheter. Jag hade lätt kunnat bo så alltå. Helt ärligt! :)


Iaf, vi festade till det i ett av det bokade sällskapsrummet med lite mysbelysing och kortspel. Anna, som är Maddes kompis från Laholm är just nu inneboende med Madde för hon pluggar till lärare på Campus. :) Kan ju säga att där var inte mycket plats att gå på för sängarna:P haha


Iaf så hade vi trevligt med några av Annas klasskamrater med så helt lyckad kväll med 90-tals dans på Villan och vidare till Cardan innan vi kom hem halv fem. Mer beöver jag inte säga.


Tjejer ni är underbara!





Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards