jANNi    |♥|

Direktlänk till inlägg 31 januari 2012

Aj aj aj aj aj aj aj aj aj aj oooohh..

Av ♥ Janni ♥ - 31 januari 2012 21:30

Har ni hört den låten förresten. Refränger går typ så. ;) iaf, just nu ligger jag lagom död i min säng och tänker sova. Eller det tänkte jag klockan nio, men jag läste lite i mitt bröllopsmagasin så nu är den slut efter två dagar. Phew, mycket att gå igenom. Idag var jag och älskling på en spontanrunda till IKEA där vi handlade matbord, en ram till min fina tavla, lite lampor och ljus. Lull Lull måste jag handla själv. Men det känns bäst så för då har jag inte honom flåsandes i nacken, hehe. Han frågade om vi skulle gå in på Flowerteam, men kan ni tänka er att jag sa nej. Jag tänkte väl mest att jag fixar det själv när jag inte har ont precis över allt.Ja, apropå ont. Fy fan. Det här har jag fan aldrig varit med om i hela mitt liv. Jag har alltså så ont i min kropp att det känns som jag ska gå sönder bara jag ska sätta mig eller resa mig. Jag måste tagit i för mycket eller så är jag bara en mes. Men sen kom jag att tänka på att när var det jag senast gick på gym. Ok, på ett pass som igår kan jag ju lugnt säga att det var nog exakt 6 år sedan och då var det ett spinningspass med Suzi 2006. Kommer ihåg det såväl för jag var tillsammans med jacob o vi bodde på Tågaborg vilket vi gjorde i ett par månader i början. Ok, alltså sex år sen jag tränade så. Ja, det är rätt förståligt att jag fått ont. När det gäller gymmet så kan jag inte minnas när jag sist var dör förutom i höstas när jag var där en gång. Jag vet att jag har tränat ett par gånger med Elle men det måste varit 2003-2004. Ja, alltså jag har ju inte direkt haft något behov av att röra mig. Jag har aldrig mått dåligt heller, så kanske därför jag sparkar mig i röven nu. Hehe fast jag hade hellre gått tillbaka till hur det var då och inte tränat över huvudtaget.Dock har jag ju alltid rört på mig. När jag jobbade så rörde jag ju på mig hel dagarna. Det gick ju inte att sitta still. Sen var där ju en bit till bussen när jag bodde på både Berga och Tågaborg. Så jag fick ju min dagliga motion som antagligen måste ha hjälpt. Inte så bra att jag kommer ha ett stillasittande jobb sen efter min stillasittande utbildnng... Ajaj inte bra alls känner jag nu.Som sagt det är bra och som Emelie säger: Om man har träningsvärk så vet man att man lever. Då kan man också säga som jag gör då: ja, för det känns fan som om jag ska dö. Inte nog med att jag går dom om jag har något uppstoppat i röven! Godnatt alla

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Janni ♥ - 23 juni 2013 17:30

Av ♥ Janni ♥ - 23 juni 2013 17:28

Jag måste tipsa om världens godaste chokladbollar jag gjorde igår kväll. Jag var lite nere då jag haft väldigt ont i ryggen sen i torsdags så jag behövde något sött, men inte för sött. Problemet med chokladbollar är att jag oftast inte gillar att...

Av ♥ Janni ♥ - 9 juni 2013 12:21

I fredags när jag skrev mitt sista ord på mitt avslutande paper för terminen som gått kände jag hur avslappnad jag blev. Det blev inget bra paper och jag är inte nöjd med denna uppgiften som jag är med mina andra. Det skiter jag i! Nu har jag gåt...

Av ♥ Janni ♥ - 14 april 2013 09:30

Jag måste få upp mitt flås om jag ska kunna hänga med i svängarna. Min prutt kommer jag aldrig kunna springa ikapp, men jag måste överleva åtminstone. Hon kan nog springa i evigheter. Det kan inte jag... hehe men det är skoj!     ...

Av ♥ Janni ♥ - 4 april 2013 08:00

Jag vill bara inleda den här månaden med att säga att jag just nu är väldigt less på livet av endast en fet jävla äcklig anledning.   punkt. ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards