jANNi    |♥|

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av ♥ Janni ♥ - 5 januari 2012 12:00

Moshi Moshi!


Jag har aldrig provat att översätta min blogg till engelska, men jag var tvungen att testa det så jag gjorde detalldeles nyss. Det var fan det roligaste jag läst på länge. Jag vet att det verkligen inte blir någon vidare korrekt översättning, men vissa ord är inte översatta alls, vissa är översatta rakt av eller rättare sagt felöversatta. Men det var himla kul att läsa lite på engelska för ibland stämde texen faktskt.


Så har ni aldrig översatt er egen blogg, gör det! Ni kommer få er ett gott skratt. 


Jag ska för övrigt sätta igång med min slutreflektion, för jag börjar få ont om tid. Jag har iaf läst boken till del ett så nu ska jag välja två av föregående uppgifter som jag då ska reflektera kring. Det kan också vara värt att säga att den ska vara dubbelt så stor som de andra har varit, men eftersom där är så många smådelar som man ska göra så tror jag att det inte ska bli några problem. Men man vet ju aldrig. Håll tummarna, jag har fem dagar på mig.



 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards