jANNi    |♥|

Alla inlägg den 16 april 2012

Av ♥ Janni ♥ - 16 april 2012 12:30


Här kan man se polis, räddningstjänst och brandmän när de arbetar. Dels att de plockar upp bitar med tänger. Fy, det ger mig rysningar. Vill nite åka med det tåget. Jag vet att där är folk som har hört av sig till mig och vill veta mer, men jag vet tyvärr inte mer än det jag har sagt tidigare. Jag vet inte vem det var som blev påkörd. Dock är här i Klippan redan många rykten, som man tyvärr inte kan lita på. Video är upptagen på denna plats.


 


Så många historier som Johannes pappa har varit med om under åren som brandman. Jag tycker verkligen inte om att prata om sådant. Så jag brukar stänga av när de kommer upp.



Av ♥ Janni ♥ - 16 april 2012 11:00

Moshi Moshi!


Nu har jag käkat frulle och kollat på Lois & Clark plus hunnit slösurfa litegrann. Så det är väl dags för min städningsrunda då. Jag är verkligen inte sugen på det för fem öre idag tyvärr, men får väl göra det ändå för jag behöver verkligen dammsuga här.


Jag lyckades iaf sova ända till halv nio idag. :D Det är sovmorgon för mig alltså. Hela helgen har jag vaknat tidigt som vanligt.


På onsdag har det gått fem veckor. Så jag hoppas att jag får ett samtal från Stockholm denna veckan faktiskt (ja, jag vet. Ska hon våga svara i telefonen då?). Jag börjar bli orolig för att jag inte ska hinna få hem den innan nästa vecka. Jag är sjuuuukt nervös. Det är en liten överraskning typ, eller ja nått ditåt, som ni får reda på när den kommer antagligen. Eller så väntar jag till den kommer till användning. Tror inte ni kan gissa vad det är!! Men ni får gärna komma med gissningar. Och ingen som jag har berättat vad det är för behöver ju klart gissa. Ni vet vem ni är.


Tjenixen!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards