jANNi    |♥|

Alla inlägg den 10 april 2007

Av ♥ Janni ♥ - 10 april 2007 23:03

-.. jäfla härmapa!-

Av ♥ Janni ♥ - 10 april 2007 22:41

Tja!Utgång i helgen? Ja, tack! Hoppas på att samma människor vill med. Kanske till och med Elizabeth och Kristoffer! woohooo! Men så blir det lördag boys and girls!!Okej, jobbat idag. Visste inte om det skulle blir knepigt? Men det verkade inte så. Eller ja, kanske lite!? Nu yrar jag bara! Prata om annat!Jag är trött, wow var det verkligen allt jag kunde komma på! Ha ha haHar inget mer att säga idag! Jag ångrar inget, bara så att du vet det även om du kanske gör det.pusshej!

Av ♥ Janni ♥ - 10 april 2007 13:16

-Och som jag önskar att du var här nu Jag vill bara höra dina hjärtslag Och som jag önskar att vårt krig tog slut Jag har lärt av mina misstag Och du är lika ensam som jag -Jag satte allt på spelFör dig gjorde jag allting fel?-

Av ♥ Janni ♥ - 10 april 2007 12:37

-Stanna hos mig Du är allt Jag har Stanna hos mig Du är allt Jag har kvar-

Av ♥ Janni ♥ - 10 april 2007 12:22

-Iskallt & menlöst Plasten gör dig vacker är Du glad? En livslögn att dö för-

Av ♥ Janni ♥ - 10 april 2007 11:47

-Töm ditt rum På tonårstankar nu Du sa: Gör ditt val Ta ett självständigt beslut Jag höll en hand då Mot din varma hud Du sa: Stäng din dörr Vi har något att reda ut Och du stod där med din knivBredvid din tyska bil Du skar mitt svala liv Mönstrat till ett krig Du stal min blick Du gick din egen väg Du sa: Det finns små trick Som får folk att vilja väl Och sångerna jag hört Och filmerna jag såg Dom var det vildaste jag gjortMen inget var så stort Som när Du stod där med din kniv Bredvid din tyska bil Du skar mitt svala liv Mönstrat till ett krig -

Av ♥ Janni ♥ - 10 april 2007 11:31

-I put my trust in youPushed as far as I can goAnd for all thisThere’s only one thing you should know-I Still Love You So Much-

Av ♥ Janni ♥ - 10 april 2007 11:28

-If I could change I wouldTake back the pain I wouldRetrace every wrong move that I made I would If I could stand up and take the blame I wouldIf I could take all the shame to the grave I wouldIf I could change I wouldTake back the pain I wouldRetrace every wrong move that I made I would If I could stand up and take the blame I wouldI would take all my shame to the grave...-

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards