jANNi    |♥|

Alla inlägg under juni 2007

Av ♥ Janni ♥ - 10 juni 2007 21:15

-



One of these days maybe your magic won’t affect me
And your kiss won’t make me weak
But no one in this world knows me the way you know me
So you’ll probably always have a spell on me..

And I hate that I love you sooo...



And I hate how much I love you boy

I can’t stand how much I need you

And I hate how much I love you boy

But I just can’t let you go

And I hate that I love you so



-

Av ♥ Janni ♥ - 10 juni 2007 19:21


Detta är fan inte frivilligt! Jag blir utkastad ur mitt hem för guds skull! Skulle aldrig lämnat över lägenheten till dig på grund av dåligt samvete över dig! Ja, jag vet jag är skit kall ellerhur!?


FUCK DETTA!


Musik: Rammstein - America


Av ♥ Janni ♥ - 10 juni 2007 18:32

Tja!


Ibland tänker jag att det ska bli kul att byta lägenhet att komma från detta. Detta har varit mycket svårare för mig än Jacob eftersom jag går omkring här varje dag. Då har man inte precis lättare att släppa taget om saker. Just nu blev jag lite nere när jag kollade på bilderna. Att mitt vardagsrum som jag använder exakt varje dag och går igenom att de snart inte är mitt mer. Jisses! Jag vill inte!


Har ångest!


Musik: P.O.D - Goodbye For Now






pusshej!

Av ♥ Janni ♥ - 10 juni 2007 16:47

Tja!


Sitter i solen eller ja, försöker. Går in och ut hela tiden. Varmt!


Musik: Seether feat. Amy Lee - Broken



pussen!

Av ♥ Janni ♥ - 10 juni 2007 16:20


Jag vet att du sover

Känner värmen från din hud
Bara lukten gör mig svag
Men jag vågar inte väcka dig nu

Jag skulle ge dig
Allting du pekar på
Men bara när du inte hör
Vågar jag säga så

Jag kan inte ens gå
Utan din luft i mina lungor
Jag kan inte ens stå
När du inte ser på
Och genomskinlig grå blir jag
Utan dina andetag



Min klocka har stannat
Under dina ögonlock
Fladdrar drömmarna förbi
Inuti är du fjäderlätt och vit

Och utan ett ljud
Mitt hjärta i din hand
Har jag tappat bort mitt språk
Det fastnar i ditt hår

Jag kan inte ens gå
Utan din luft i mina lungor
Jag kan inte ens stå
När du inte ser på
Och färglös som en tår blir jag
Utan dina andetag




Jag kan inte ens gå
Utan din luft i mina lungor
Jag kan inte ens stå
Om du inte ser på
Och genomskinlig grå
Vad vore jag
Utan dina andetag?




Vad vore jag
Utan dina andetag
?

Av ♥ Janni ♥ - 10 juni 2007 16:12


Är Du Lycklig Nu?


Är Du Lycklig Nu?


Är du Lycklig Nu?

Av ♥ Janni ♥ - 10 juni 2007 14:49

Tja!


Har faktiskt haft en jättebra söndag. Bra på jobb och annars också. Jag har mega hostan, men det kan jag klara av tills vidare. Igår stack jag och Carolina ner till Hampan och drack ngn cider. Prätade mässa shiiiiet och jämförde jöbb! 


Jag var ju så sugen att gå in och dansa i RnB rummet så vi tog stämpel och yrade runt fram och tillbaka. Dels letande efter folk och sen för annat!? När vi kom till Tivoli var det dött så vi chillade lite med dricka i Vinylen. Killen där inne var ju inte lite dragen! :D


Efter lite övertygande fick jag och Elin [som vi by the way mötte inne på Tivvan] iväg henne till RnBrummet och shakade loss! Skitglad att jag gick även om mina fötter plågade mig! Jag klarade inte av det sen, så jag ville raskt gå hem. Fick hem Carolina efter ett tag. Men hon skulle ju ändå upp sex och jobba. :P


"Ska ni båda jobba i morgon? Jag jobbar på ett måndag till fredags jobb!" - Den lite väl dragna killen som "hängde" bakom oss nästan hela kvällen! :O



"Ja, somliga har inte lyxen!" - Jag.


Bra musik grabbar! TACK!




Musik: Within Temptation - Stand My Ground


pusshej!

Av ♥ Janni ♥ - 9 juni 2007 17:07

Tja!


Nu kom pappa med farmor, men vi ska inte äta förrän klockan sju. Jag är ju redan hungrig. Nikolaj och Line ska cykla hit!!! Svettigt i detta sommarvädret!! :D


Musik: U2 - Love Is Blindness





possen!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards