jANNi    |♥|

Alla inlägg under juni 2007

Av ♥ Janni ♥ - 16 juni 2007 23:01

Tja!


Jag har en så extremt ont i huvudet. Kan inte komma ihåg senast jag hade så ont!


Jag har varit i stugan och kollat på Sagan om Ringen part III. Somnade gjorde vi båda fast vid olika tillfällen. Sen blev jag lite hungrig och fick lite av hans fiskgratäng. Fast tog bara potatismosen, den är faktiskt godast tycker jag. :P


Jag ska nu lägga mig och läsa min bok hade jag tänkt! Jag kan nog läsa färdigt en del till innan jag somnar för kvällen.


Musik: Nada Surf - Popular




pussen!

Av ♥ Janni ♥ - 16 juni 2007 17:52


Kolla på film i en stuga... gud vad mysigt det ska bli!


massor av pussar!

Av ♥ Janni ♥ - 16 juni 2007 16:48


Jeg har følt mig så alene, så lang tid med hende
Har druknet mit begær i blå kings og rødvin
Og i private night med Sade's "by your side", på repeat.
Hende og jeg.
Måske sku en af os bare trykke ”delete”
Jeg har virkelig prøvet alt for at vi ku forblive
Men jeg kan ikke mer nu, jeg er smadret indeni

Og når vi skændtes vendte hun alting om, jeg kan ik forstå hende
Blev så frustreret, jeg var Så tæt på at slå hende
Fordi jeg var så magtesløs, ik følt hun var min tøs
Jeg savner at være nøgen med hende, middage med stearinlys
Havde lyst til at kysse hende og lyst til at røre hende
Forføre hende, spørge hende hvad hun havde lyst til at jeg sku gøre ved hende

Men hun sagde ingenting, hun gjorde ingenting
Følt jeg gav hende så meget, hun gav mig så lidt igen
Jeg har sagt til hende, jeg ik kan blive ved sådan her
Jeg er alt for ung nu, jeg kan ikke leve sådan her
For jeg elsker hende mer end hun elsker mig
For fanden, jeg vil bare ha hun er lykkelig
Også selvom det er med en anden


For jeg
Gav hende min kærlighed, hun gav så lidt igen
Jeg gav hende al min tid, hun gav så lidt igen
Jeg gav hende alt jeg havde, hun gav så lidt igen
Jeg kan ik mer nu


Jeg har fulgt hende i alt, selv da hun faldt
Og jeg har opgivet alt, for hende
Men jeg elsker hende mer, end hun elsker mig
Jeg bliver nødt til at gå fra hende




Hvad ved jeg egentlig om at elske, hvad fanden har jeg at sige
Jeg ved bare der var noget helt specielt ved den her pige
Noget der fik mig til at gøre ting jeg aldrig havde troet jeg sku gøre
Noget der fik mig til at føle som jeg aldrig havde følt før
Noget der tog vejret fra mig når jeg så ind i hendes øjne
Noget jeg ik kan beskrive, når hende og jeg var nøgne
Noget der fik mig til at tænke på om jeg nogensinde
Ville møde en pige der bare var halvt så vild som hende

Noget der fik mig til at elske hende, fik mig til at kalde hende skat
Noget der gjorde jeg drømte om den samme pige hver nat
Noget der fik mig til at føle jeg havde alt, noget der gjorde mig glad
Noget der gav min lyst til at skride fra det hele og tage hende med
Noget der gjorde mig til en anden, jeg ku forsvinde helt væk
Om jeg blev mere mand, mere dreng ved jeg egentlig ikke
Jeg ku ik kende mig selv mer, jeg ville ofre alt for hende
Der var kun én vej for mig

Jeg blev nødt til at gå fra hende


For jeg
Gav hende min kærlighed, hun gav så lidt igen
Jeg gav hende al min tid, hun gav så lidt igen
Jeg gav hende alt jeg havde, hun gav så lidt igen
Jeg kan ik mer nu


Jeg har fulgt hende i alt, selv da hun faldt
Og jeg har opgivet alt, for hende
Men jeg elsker hende mer, end hun elsker mig
Jeg bliver nødt til at gå fra hende




~ Nik & Jay - Elsker Hende Mere ~

Av ♥ Janni ♥ - 16 juni 2007 16:06

Tja!


Vad trevlig du var!? Det var det första sms jag fick av honom efter att ha gått förbi utan att hälsa. Skickar genast tillbaka. Tack det samma! Kör inte den stilen med mig inte, tänkte jag och blev lite halvsur.


I alla fall... allt verkar vara ett missförstånd så vi började om. Det slutade med att han sa att han har köpt en stuga vid vattentornet. Precis vid mig, tänkte jag. Jag är bjuden på vin och film där ikväll. Vet inte om jag orkar gå dock, jag är sjukt trött av medicinen och kommer nog somna.


Jag har köpt några så fruktansvärt fina kläder idag så det är inte sant! Jag var i Danmark idag med Cajjoälskling för jag var so damn uttråkad och ville komma hemifrån för vad som helst. Ja, fy mig jag vet! Men så länge jag inte tränar och jag blir ju inte sjukare av lite frisk luft och dumma danskar. Köpte dessutom en bag in box med Rosévin [såklart] också bara för nöjes skull. Men shiiiet! mina kläder. So Najs!


Musik: Janni - All I Want [ni kan tyvärr inte lyssna, tror inte ni vill höra mig heller!]


pussen!


ps. tack så mycket för en underbar, men regnig dag gumman min! I love you so much!

Av ♥ Janni ♥ - 15 juni 2007 17:36

Tja!


Nu har jag sett Music And Lyrics, betyg: 4 av 5. Jag tyckte denna var en bra film. Inte så mycket kärlek utan mer komedi. BRA! Igår skulle jag sett Sunshine, betyg: 2 av 5. Kunde inte varit mindre intresserad. Ska prova se den igen någon dag när jag är mer på humör. Men annars tyckte jag inte att det var någon bra film. :)


Jag är mega trött och jag har inte vilat mig ännu. Jag vill inte somna och sen vakna igen när klockan är mycket. Jag får väl diska och plocka undan allt skräp som jag samlat under gårdagen och idag.  


Pusshej!

Av ♥ Janni ♥ - 15 juni 2007 15:40





Du’ min nat, du’ min dag
Du er alt hvad jeg vil ha’
Du er den jeg vil dele mit liv med hvis jeg kan
Men ingenting kommer let
Og lige nu er vi langt fra tæt
Og jeg ved godt det’ min skyld baby



Jeg ved godt at jeg har tvivlet på dig
Vidste ik’ om du var rigtig for mig
Jeg ved nu at jeg har været et fjols
Er du ved at gå nu



Baby har vi nu messet alting up
Ville det være bedre bare at stoppe
Jeg ved det ik’, men nu går det op for mig
At du’ min baby


Hvad nu hvis du gik fra mig
Hvordan skulle jeg ku’ leve uden dig
Baby, hvad nu hvis du gik fra mig i nat





Jeg har hørt dine venner siger
Du kan få mange andre piger
Og jeg ved godt de ikke fatter hvad du laver med mig
Jeg har ting jeg skal lære
Som gir bekymring og besvær
Men lad mig ændre alt for dig



Jeg ved godt at jeg har tvivlet på dig
Vidste ik’ om du var rigtig for mig
Jeg ved nu at jeg har været et fjols
Er du ved at gå nu



Baby har vi nu messet alting up
Ville det være bedre bare at stoppe
Jeg ved det ik’, men nu går det op for mig
At du’ min baby





Hvad nu hvis du gik fra mig
Hvordan skulle jeg ku’ leve uden dig
Baby, hvad nu hvis du gik fra mig i nat
Hvad nu hvis du gik…

Av ♥ Janni ♥ - 15 juni 2007 15:05

Tja!


Jag orkar inte läsa mer bok just nu.. Har tagit en matpaus och kollar lite på Smallville som går på tivi. Maja och legat i mitt knä under hela tiden som jag har legat och läst. Det är faktiskt det bästa med att ha någon här exakt hela tiden. Hon kan ju också vara jobbig, men det är så sällan.


Känns som jag vill vila mig lite en stund. Skriver mer sen!


Musik: Reamonn - Supergirl




possen!


Av ♥ Janni ♥ - 15 juni 2007 14:41



Deana Carter - Once Upon A December



Dancing bears, painted wings

Things I almost remember
And a song someone sings
Once upon a December

Someone holds me safe and warm
Horses prance through a silver storm
Figures dancing gracefully
Across my memory

Far away, long ago
Glowing dim as an ember
Things my heart used to know
Once upon a December




Someone holds me safe and warm
Horses prance through a silver storm
Figures dancing gracefully
Across my memory

Far away, long ago
Glowing dim as an ember
Things my heart used to know
Things it yearns to remember




And a song someone sings
Once upon a December..

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards