jANNi    |♥|

Direktlänk till inlägg 29 augusti 2007

jävla fittkärring.

Av ♥ Janni ♥ - 29 augusti 2007 14:34

Tja!


Idag när jag var ute och gick med Maja så var där en hund som var okopplad. Tänkte inte mer på det. När jag kom tillbaka från soprummet så gick vi på gräset och hon ålade sig som vanligt och vi mös i den sista sommarvärmen [hösten har ju kommit nu gott folk]. När vi kom lite närmre hunden gick jag åt andra hållet och höll i Maja så hon inte skulle gå nära hunden.


Tror ni inte att det fucking jävla feta Jack Russeln springer fram till Maja och biter henne i svansen! Håll din jävla hund kopplad kärring. Maja fräste [första gången hon har gjort det nu] och hoppade upp i min famn. Jävla äckelhund, hade god lust att banka skiten ur den.


Jag forsatte att gå med Maja ute fast en bit bort från den jäkla hunden. Jag hörde kärringarnas konversation. De pratade bland annat om att jag skulle tagit upp min katt innan. Och att det var mitt eget fel, att jag fick skylla mig själv.


Jag tycker så här, visst får man gå med hunden lös, men då måste man ha jävla bra koll på hunden. Så den inte gör något dumt. Jag går med min katt kopplad och går långt från hunden och min katt bryr sig inte ens om hunden. Hon visar inget tecken på att visa någon som helst iska mot hunden och luktar på blommor och gå vidare. Om inte tant-jävlen har koll på sin hund då är det inte mitt fel! Gud, vad arg jag blir. Det finns inget i lagboken som säger att jag inte har lika stor rätt att gå ut med min katt i koppel! Ville bara räcka fingret, men som sagt, men det var en visst tant, if you know what I mean. Orka dividera.


Om detta sker en gång till, så kommer jag sparka hunden för att skydda Maja.


[HD]

[Djurskyddsmyndigheten]

[Lagen]



 

Nu ska jag diska och ha skitskoj :S


pusspuss!



 
 
Karolin

Karolin

29 augusti 2007 23:13

Men det är aldrig fel på andras djur, speciellt aldrig kärringars! :)

http://karoflin.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Janni ♥ - 23 juni 2013 17:30

Av ♥ Janni ♥ - 23 juni 2013 17:28

Jag måste tipsa om världens godaste chokladbollar jag gjorde igår kväll. Jag var lite nere då jag haft väldigt ont i ryggen sen i torsdags så jag behövde något sött, men inte för sött. Problemet med chokladbollar är att jag oftast inte gillar att...

Av ♥ Janni ♥ - 9 juni 2013 12:21

I fredags när jag skrev mitt sista ord på mitt avslutande paper för terminen som gått kände jag hur avslappnad jag blev. Det blev inget bra paper och jag är inte nöjd med denna uppgiften som jag är med mina andra. Det skiter jag i! Nu har jag gåt...

Av ♥ Janni ♥ - 14 april 2013 09:30

Jag måste få upp mitt flås om jag ska kunna hänga med i svängarna. Min prutt kommer jag aldrig kunna springa ikapp, men jag måste överleva åtminstone. Hon kan nog springa i evigheter. Det kan inte jag... hehe men det är skoj!     ...

Av ♥ Janni ♥ - 4 april 2013 08:00

Jag vill bara inleda den här månaden med att säga att jag just nu är väldigt less på livet av endast en fet jävla äcklig anledning.   punkt. ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards