jANNi    |♥|

Alla inlägg under september 2007

Av ♥ Janni ♥ - 3 september 2007 23:17

Tja!


Nu mår jag faktiskt inte bra. Jag har jättont i halsen och känner mig slö i kroppen. Måste vila känner jag. Jag kommer åka till Lund imorgon för att det är ju bra om  jag var närvarande. Sen måste jag fixa med csn så att jag överhuvudtaget får några pengar.


I alla fall...


Idag började min danska. Det var lite rörigt och killen som visade vägen visade först fel, så när jag kom tillbaka så undrade han om jag var sen för att han hade sagt fel. Men det var jag inte. Han tackade gud, hahaha! Snäll pojk.


Jag kom dit och alla var tysta, inte så många som jag trodde. Har inte bestämt mig för om det är skönt att vara mindre antal eller inte. Vi fick lite papper och andra saker och lyssnade på olika människor som kom och pratade, då också läraren. Han är ju inte ful precis. ;) Men han är säkert gift.


När jag skulle köpa mitt skånekort imorse så hade jag glömt överföra pengar så fick köpa biljett idag! Orka...


Sen har jag en bok som jag måste köpa, se om jag hittar den. Hoppas! Annars var det inte mycket mer med skolan, tror jag. Ska dit och börja läsa på riktigt imorn. Tror detta kommer gå bra!


Jobbade idag också och hade faktiskt jättekul på jobbet. Jag och Richard sjöng lite Lejonkungen och dansade. Undrar om jag skämde ut mig!? Äh, live a little! "Var är Pumba, Pumba!?"


Annars då.. hmm... ja, träffade Carolin [en skitgo, 6 månaders, gravid tjej] som har börjat hos oss. Hon började när jag gick på vacation, hon är så kul. Hon hade en gäst som var lite knäpp. Han frågade om han kunde få milkshake [måste kanske poängtera att han var färgad?].


Carolin: "Nej, tyvärr milkshakemaskien är sönder." :S

Han: "Men jag gillar ju vanilj!" ;)


Nu måste jag sova om jag ska kunna vila ut mig, är trött också faktiskt.


pussis!

Av ♥ Janni ♥ - 3 september 2007 07:46


Nervöst sammanbrott!

...

Av ♥ Janni ♥ - 2 september 2007 23:25
Av ♥ Janni ♥ - 2 september 2007 20:30


Vad har vi gjort med den kärlek som vi känt?
Med alla år vi aldrig mer kan få igen
Vi var ett vackert par
Nu finns inget vackert kvar
Och varje sanning smakar mer än lovligt bränd

Om du hittar nån att älska är det bra
Och jag ska säkert komma över dig en dag
Jag sänker ögonen
Och bor i tystnaden
Jag hör hur ryktet flyger över hela stan
Och nu så lever jag mitt liv
Från dag till dag

En och en
Är sanningen
Ropa högt när du vill jag ska komma
Vi ses i gen
I framtiden
Jag blir din vän

Dom säger sjömän borde inte gå iland
Och även jag har vaknat upp i helt fel famn
Och alltid ångrat mig
När dagen visats sig
Säg är det sant att man går på som jag
Att vi kan glömma vad som hänt
Från dag till dag

En och en
Är sanningen
Ropa högt när du vill jag ska komma
Vi ses i gen
I framtiden
Jag blir din vän

En och en
Är sanningen
Ropa högt när du vill jag ska komma
Vi ses i gen
I framtiden
Jag blir din vän

En och en
Är sanningen
Ropa högt när du vill jag ska komma
Vi ses i gen
I framtiden
Jag blir din vän


Av ♥ Janni ♥ - 2 september 2007 15:48

Tja!


Igår var det fäääst, en hårig strump fest! Jävligt bra blev det hela också. Har lite bilder, lägger bara upp någon här.


Vi var överallt och ingenstans, träffade lite sjuka människor. Fan vad jag inte gillar dig. Du är så falsk så det är inte sant. Blonda bimbo!


I alla fall...


Vi var inne på "Hamnpillejongen"  enligt Ello och man ska kalla alla i skåne för tolle enligt Carro! Då blir alla skåningar glada. Iiiihhh! Sen var det Tivoli hela kvällen. Skaka asset!


Ska inte klaga, nu mår jag faktiskt nästan bra. Är lite svag för mina krafter har jag tappat bort. Fick dansat bort dem någonstans på Tivoli.


Känns som jag inte vet vad jag vill. Känns som jag inte är redo för detta ännu. Just nu går jag bara runt honom, inte över. Det känns bara så konstigt.


Nu kallar bussen!


pusshej!





Av ♥ Janni ♥ - 1 september 2007 22:46

Tja!


Shiet, är hemma hos Carolajni och hennes mus den rör sig dubbelt så snabbt som min. Blir ju dålig av att bara se på den!! Vi ska strax ner till stan och gå in på tivoli. Hoppas detta går bra idag. YAY!


 Dragen!


Musik: Muse - Starlight


Av ♥ Janni ♥ - 1 september 2007 20:47
Av ♥ Janni ♥ - 1 september 2007 19:42

Tja!


Idag ville jag inte heller gå upp. Jag vill aldrig gå upp verkar det som. Vill inte gå och lägga mig och vill inte gå upp på morgonen. Bra kombination! I think not. Men, kom tills slut upp ur sängen och gjorde mig klar för att åka till jobbet. Skulle fixa lite tider så att det inte krockade med skolan. Blev fixat. Fixade även så att jag inte jobbade på söndagar. YAY! Måste ju ha någon dag ledigt.


Nu så sitter jag och ska strax göra mig i ordning för en utekväll med Carolajni och Ello. Tror inte jag ska in på tivoli, men vi får se vad som sker. Ett mirakel kanske?


Nästa helg är det Jääännidarling och jag! wiiie! Länge sen, längtar!


Make up!!


pusspuss!





Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards