jANNi    |♥|

Alla inlägg den 5 januari 2011

Av ♥ Janni ♥ - 5 januari 2011 17:00

 

Jag kollade igenom alla mina produktbilder från Odd Mollys nya och kommande kollektion. Hehe, jag har verkligen beslutsångest om vilka plagg jag ska ha om ens vilken färg det ska va. Detta är en av de finaste kollektionerna enligt mig själv då. Jag kommer ha det riktigt jobbigt att välja ut vad jag ska köpa! Ohhh, jag vill ha allt. Jag kommer sätta mig i konkurs... hjälp!

 







     


Oh, vad ska man köpa?

 

 

 

  

Av ♥ Janni ♥ - 5 januari 2011 13:30


 

Jag vill ha min kamera. Fan jag måste lämna in den. Jag vill få med Johannes till NetonNet i helgen. Har hittat en dator som jag eventuellt ska köba, vet inte ännu. Känns som det enda jag göra nu innan skolan är kolla rea kläder och minipcar. Dock måste jag städa idag för det orkade jag inte igår.

 

 På något sätt känner jag mig både och liksom. Svårt att förklara, men ena dan är jag glad nästa är jag helt nere. Känns ju kul.

 

 

  

Av ♥ Janni ♥ - 5 januari 2011 12:30

Moshi Moshi!

 

Jag har precis gjort mig en smoothie precis som jag gjorde förr. När vi var i Ödåkra passade jag på att ta med mig min blender så jag köpte lite saker till att göra smoothie när jag var och handlade igår. Saga slickade i sig litegrann av den, men tänker inte ge henne för mycket av det goda. Hon får bara ont i magen! Som jag har saknat mina smoothies. De är alltså bland det godaste jag vet.

 

Min smoothie:

 

  • 2 dl vaniljyoghurt, naturell om man vill ha det    
  • 1 näve blåbär
  • 1 näve hallon
  • en halv banan
  • 2 msk linfrö (malda linfrö är skadligt för kroppenhar jag fått reda på för ett tag sen så bytte mina malda mot hela - problemet löst!)

 

  

 

Om jag vill ha den lite lösare så jag kan dricka den med sugrör häller jag oftast i mjölk. Denna är den godaste jag vet. Har testat ett par andra, kiwi och vindruvor är också gott. Gojibär är det nyttigaste du kan ha i en smoothie så köpte dem om det finns. Kesella är också super gott i smoothies. Jag brukar äta kesella Vanilj med hallon ibland om jag är sugen på något gott!

 

Om man vill vara lite onyttig och dricka milkshake har jag ett gott recept på det med. Som vanligt tar jag lite på måfå så det är lite svårt för mig att uppfatta mått.

 

  • Vaniljglass (jag använder Sia, jag tycker den smakar bäst. Jag äter annars inte vaniljglass, det finns ju så mycket annat att välja på!)
  • Mjölk
  • Flytande vispgrädde
  • En halv banan
  • Chokladsås (smaka av efter hand, beroende på hur stark smak det ska va)

 

  

 

 

Mumms!





  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards