jANNi    |♥|

Alla inlägg den 17 januari 2011

...

Av ♥ Janni ♥ - 17 januari 2011 23:00


What's the point of doing anything
If you'll never notice
I would sit and wait for you again...

Av ♥ Janni ♥ - 17 januari 2011 16:30

Moshi Moshi!

 

Nu är jag rätt slut.

 

Jag sov faktiskt rätt så bra, men tanke på att jag kan aldrig sova dagen före någon ting. Jag vaknade sex när mamma skulle gå upp... lyckades somna om och vaknade kvart i sju och tog en snooze i en kvart.

 

Jag bestämde mig för att det var bäst att jag tog bilen idag eftersom jag skulle lämna den i Klippan efter jag hade varit i skolan.

 

Jag och Carro skulle träffas så jag ställde bilen på Nikolai vilket hos också gjorde. Jag ställde bilen längst ned vid ett isberg. Lite ångrade jag det allt när en volvo hade kört och ställt sig så fel för mig. Jag fick köra in och ut ett par gånger, men jag lyckades  fixa ut mig själv ur den fickan utan panik, så det tyckte jag att jag klarade fint.

 

Iaf, vi gick till Stadsbyggnadskontoret eller vad det nu heter, för hon skulle fixa kartor till uteserveringen till "Hauffes" nere i stan. Inte för jag tror "S" någonsin gjorde det, skulle inte förvåna mig...

 

Vi käkade lunch på Graffiti, det var inte direkt någon höjdare. Sen hann vi med en liten runda på stan också. Dock köpte jag inget, jag var inte heller på humör för kläder så yay!

 

Så nu sitter jag faktiskt och väntar på att Jolle ska komma hem! Så vi kan kramas innan jag ska åka igen.. :'(

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards