jANNi    |♥|

Alla inlägg den 14 januari 2011

Av ♥ Janni ♥ - 14 januari 2011 16:00


Denna outfit hade jag på mig idag! Inte mycket annourlunda än sist, men eftersom jag bara hade det här hemma kunde jag lika gärna ta samma igen, dock bytte jag min KappAhls tunika mot Lacie top i Chalk. Vilket jag tyckte blev fint!

 

 

 

    

 

There you have it!

  

Av ♥ Janni ♥ - 14 januari 2011 15:30


Sådärja, äntligen tvättas det. Jag har skjutit upp det som vanligt men idag sprang fan tvätten ikapp mig. Lika bra att tvätta då. Dock skulle jag till Ödåkra först och hämta två paket, det från FOLK kom idag. Gud jag har varit med om två 24 timmars leveranser på en vecka! Gött! Sen skulle jag till Eductus för att lämna in min sista lapp! Woho, sen kommer CSN, vilket jag som vanligt inte har skickat in! Skäms lite... men jag har inte varit på G alltså.

 

Plus att jag har köpt ännu mer on ni kommer bli galna på mig! hihihi..

 

    

 

Först ut är den här finingen. Gud jag är supernöjd med halsduken. Den är i färgen old pink och inte lika gul/orange/beige som jag hade tänkt mig! Plus den är inte stickig!

 

 

 

Sen kommer den här som jag är så osäker på. Först av allt färgen, till och med i min egen kamera blir den rödisch, men gott folk den är inte röd. Den är typ lila eller vinröd. Nej, mest lila alltså. Jag vet inte om jag har något att ha till den. Får rota långt inne! Den går nog inte ihop med det jag hade tänkt från början klart.

Sen är där en sak till med den. Den sitter inte alls lika bra som den blå jag har. Den blå sitter löst och den här "röda" sitter åt mycket mer... Får liksom konstiga tuttar (ursäkta det dåliga matchandet med håserna, men jag orkade inte byta om! Sen ursäkta också min extremt dåliga hållning, är jag gravid ellor!?) :D

 

  

 

  

 

 

     

Denna söta Talya klänning kommer från Branting, första plagget jag köper från de märket. Tycker de kan vara lite för mycket, men denna var definitivt lagom. En aning långa armar för mig, vet inte om de kommer doppas i allt hädanefter! Se upp, trumpetärmar överallt!

 

Denna kände jag att jag kunde matcha litegrann iaf, nej, jag ville mest se om man kunde ha skärp och det kunde man. Skärpet är gammalt och kommer från Friis & Co.

 

Nej nu får jag återgå till min ensliga tvättande!

 

 

 

  

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards