jANNi    |♥|

Alla inlägg den 1 januari 2011

Av ♥ Janni ♥ - 1 januari 2011 22:00

Moshi Moshi!

 

Första dagen på 2011 har snart passerat och ännu har den varit bra. Jag hittade min tappade vante som jag tänkte kunde ligga på vår parkering under typ ett ton snö. Tur som det var hade det töat rejält så jag såg något svart sticka upp lite ur snön och bad Johannes sparka loss "det". Där var den! Satan vilken ångest jag har haft över denna sketna vante. 

 

Gårdagen blev ju ingen hit direkt. Jag stod och kollade på fyrverkerierna på vårt köksbord medan Johannes låg och sov. Inte kunde han vara uppe så sent utan hålligång, men jag hade lite halvt förväntat mig att han skulle däcka ändå. Jaja, vi får smälla våra raketer en annan kväll istället. 

 

Annars har ångesten försvunnit. Eller rättare sagt sa jag till mig själv att jag inte kunde börja året med att må dåligt heller! Så jag tog tag i det jag skulle gjort tidigare i veckan. Vi handlade och gjorde kanelbullar och sen åt vi falukorv i ugn med min supergoda potatismos.

 


  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards