jANNi    |♥|

Direktlänk till inlägg 19 september 2011

lite ego tankar här men...

Av ♥ Janni ♥ - 19 september 2011 20:00


Jag satt och kollade igenom lite bilder och kunde inte sluta tänka att fy vad jag ser bra ut! Faktiskt. Inte för att verka arrogant eller så, men jag brukar inte tycka att jag är snygg, men jo jag tycker det just nu!


Så nu är det dags att börja läsa gruppens R3 uppgifter och ge dem feedback. Inte det roligaste för det är svårt. Plus att man vet ju själv att man gjort fel. :P


Det blev en lång dag idag trots sovmorgonen till åtta. Dock fick jag lingonveckan imorse klockan fem som jag fick städa upp så gott det gick, jag drömde liksom att jag kissade på mig och vaknade av att jag kände det komma. Skoj, inga underkläder dessutom.... suck. :/


Efter skolan gick jag, Madde, Jenny och Sara och fikade på Ebbas. Det har blivit vårt fik! Nu har vi skaffat oss ett fik också. Där satt vi allt för länge så jag kom inte till Ödåkra förrän kl fem och satt i en timme och väntade på att Vince skulle komma. Han var inte inne i natt så var verkligen tvungen att hitta honom. Passade på att köra ner till ICA och hämta mitt nya ICAkort. YAY, så det ska vi börja använda när lönen kommer! Iaf, han kom när jag kom körande med bilen från ICA.


Innan fikan gick vi in på Fröken Ethel och jag hittade halvvantar som man kanske kan kalla dem för, men köpte inga för jag ska egentligen inte köpa, men jag ska köpa ett par av dem. Dock vet jag inte vilken färg, så får checka garderoben vad som matchar bäst.


STORA NYHETER!! Imorn ska jag plocka med mig Majakatten hem till Klippan för att provbo. Om jag inte har förklarat innan så har hon varit hos mina sen jag flyttade från Tågaborg i maj 2010. Så hon har varit en utekatt och därav anledningen till att jag inte velat ta med henne till Klippan. Men eftersom hon inte är ute så mycket plus att det är snart vinter och då är hon definitivt inte ute mkt så ska vi se om det här går dels med Saga, men också ifall hon klarar att vara inne och bara gåi koppel. Hon har ju varit duktig på det innan! :D Håll tummarna! 


Alltså, förrut innan hon var en utekatt så satt hon vid dörren och ville ut, men då gick v i koppel hon och jag så jag känner att det kanske kan funka iaf, jag vill testa för då vet jag. Annars får jag helt enkelt vänta tills vi får hus.


Nej, nu måste jag läsa!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Janni ♥ - 23 juni 2013 17:30

Av ♥ Janni ♥ - 23 juni 2013 17:28

Jag måste tipsa om världens godaste chokladbollar jag gjorde igår kväll. Jag var lite nere då jag haft väldigt ont i ryggen sen i torsdags så jag behövde något sött, men inte för sött. Problemet med chokladbollar är att jag oftast inte gillar att...

Av ♥ Janni ♥ - 9 juni 2013 12:21

I fredags när jag skrev mitt sista ord på mitt avslutande paper för terminen som gått kände jag hur avslappnad jag blev. Det blev inget bra paper och jag är inte nöjd med denna uppgiften som jag är med mina andra. Det skiter jag i! Nu har jag gåt...

Av ♥ Janni ♥ - 14 april 2013 09:30

Jag måste få upp mitt flås om jag ska kunna hänga med i svängarna. Min prutt kommer jag aldrig kunna springa ikapp, men jag måste överleva åtminstone. Hon kan nog springa i evigheter. Det kan inte jag... hehe men det är skoj!     ...

Av ♥ Janni ♥ - 4 april 2013 08:00

Jag vill bara inleda den här månaden med att säga att jag just nu är väldigt less på livet av endast en fet jävla äcklig anledning.   punkt. ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards