jANNi    |♥|

Alla inlägg den 2 november 2011

Av ♥ Janni ♥ - 2 november 2011 20:00

In other news så fyller faktiskt min "lilla" Vince hela 5 år idag!


   



Maja fyller om nästan två veckor! Minsann. Vad snabbt tiden går! :/


       





Av ♥ Janni ♥ - 2 november 2011 18:00

Nu längtar jag verkligen till julen! Wiiiie, om exakt 24 dagar är det dags att ta fram ljusdagarna och fira första advent m iår är den 27 november. :)


Jag hittade också lite bilder från julen 07-08 från min lgh på Berga. Julen 06 spenderade jag på rosengård, den var lite dålig eftersom vi flyttade i mitten av december... Julen 09 bodde jag ju på tågaorg och minförsta jul i lippan var faktiskt förra julen. Då hade jag väl ändå flyttat in hit kan man säga. :) En rolig sak är att av alla de gånger jag har flyttat så har det varit mesta dels i november/december tider... varför? Eller så har det varit maj/juni...



07-08


  

Julbak med Elle hos mig

 

Min jul ängel som har blivit en vanlig ängel.


    

Tivoli i Köpenhamn 08 med Jolle 

 

   

Min fina julgran!

  

  

Mina fina pepparkakor 

 

   

Julbak hos Elle


  

Majahjälper med julgardinerna




Av ♥ Janni ♥ - 2 november 2011 16:00

Så himla skönt med så lindrigt väder så man fortfarande kan använda höstjackorna istället för att gå in på vinterjackorna nu. Dock vill jag ju ha snö från november till mars. Men jag är knäpp!


För övrigt har jag just läst alla R6 uppgifterna och skrivit feedback på datorn denna gången. Ovanpå det så tvättar jag. Alltid trevligt med rena kläder... dock hade jag inte mycket tvätt alls denna gången... hur kommer det sig?


Annars då? Jag har fastnat för GTA III igen. Så nu sitter jag vid datorn halva dagar åt gången när jag spelar. Jag lånade det av Nikolaj när jag var där i lördags kväll och hälsade på mina söta brorsdotter. GTA III och Castlevania, ni vet det man spelade som liten.. dock på supernintendo tror jag det var. :)


Hon har vuxit sig bamse stor nu och pratar med en och ler och skrattar. Underbar unge det där!


Har gjort en massa saker men giter inte skriva dem nu för då bli det ett långt inlägg. Men det har varit ett par trevliga dagar iaf..


På fredag blir det inflyttningsfest hos Dessan och jag Jenny har köpt present. Alltså när Jenny frågade mig vad jag skulle köpa så a jag att jag hade vetat ändå sen Dessan flyttade. Direkt när hon fick reda på vad det var sa hon att hon hade tänkt att köpa precis samma sak... Så för att inte det skulle bli orättvist så köpte vi det tilsammans. :) Enkare så.


Nej nu kallar tvätten!




Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards