jANNi    |♥|

Alla inlägg den 9 november 2011

Av ♥ Janni ♥ - 9 november 2011 19:30


Kan det vara så att det endast är tio dagar kvar till första snön faller. Förra året kom första snön i Helsingborg då iaf... så jag kan ju hoppas... eller ja, men tanke på hur varmt det har varit så njäää.


Trevlig tanke som tåls att tänka på iaf. Önska önska!  



 

Av ♥ Janni ♥ - 9 november 2011 15:00

Hej tomtegubbar slår i glasen....


Just i detta ögonblick inleder jag julmusiken för i år med Adolphson & Falk - Mer Jul. Iofs är den roligaste låten Busungarna - En Riktig Jul, fast det låter som de säger likbil VARENDA GÅNG! Lyssna själva. :) Men det absoluta jullåten för mig är ju såklart Tommy Körberg och Sissels Julen Är Här. Den är det mest juliga låten för mig. Den ska gärna spelas på LP skiva som sprakar lite sådär mysigt som den gjorde när jag var liten. Bara denna låten kan få mig tillbaka till exakt samma riktiga julkänsla som jag hade när jag var mindre. 


Idag är det 17 dagar tills jag ska pilla fram iaf lite julpynt! Nej, men jag tror att allt kommer faktiskt fram samtidigt denna gång.


Vi har hittat en ny plats för julgranen denna gången också för förra åres plats var inte alls bra. Det roliga är att vi tänkte på exakt samma ställe. Så inga dispyter om det iår inte.


Och snart blir det även dags för våra julhelgs frukostar till advent där vi kollar alla julfilmer vi kommer på! Det har faktiskt blivit en tradition som vi gjort tre gånger redan så det blir fjärde gången denna gången. Bästa julfilmen då, ja det blir nog Ensam hemma. Inte för att jag tror att ni är chockade! :)


 



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards