jANNi    |♥|

Alla inlägg den 8 november 2011

Av ♥ Janni ♥ - 8 november 2011 22:00

Moshi Moshi!


Här sitter jag och drömmer mig bort med Kent och låten M. Underbar låt helt enkelt.


Nu är man "ledig" i två dagar och ska försöka att vara nyttig och börja med R7 för att få undan den lite. Försöka duger i detta fallet.


Annars är det ännu en ny vecka... igen. Är det det enda jag säger numera? Helgen har varit sjukt trevlig minsann. Dessan hade sin inflyttningsfest för oss i fredags och det var mer än lyckat. Iaf, när man kollar igenom kameran efteråt. Synd man inte minns hälften av det sm hände bara! haha


I lördags var det tjejtäff i Nyvång hos mormor med väldigt många people, jag hade inte väntat mig alla dem, men inget fel med det. Jag hade bara tänkt den närmta Odd Molly sekten... ;) hehe


Aja, kanske kommer upp lite bilder från inflyttningsfesten. För det var ett par bilder jag tyckte om i Jennys kamera som jag kollade i idag! De får hon bannemej skicka till mig. :)


Just nu känner jag bara för att slänga mig i sängen så det ska jag faktiskt göra! Bums.



 



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards