jANNi    |♥|

Direktlänk till inlägg 23 april 2012

ullared

Av ♥ Janni ♥ - 23 april 2012 08:30

 Moshi Moshi!


Nu har jag nog skrivit färdigt min lilla lista som vi ska ha med oss imorn när vi åker till Ullared. Jag åker då dit för första gången och hoppas innerligt att jag kommer bli så besviken att jag önskade att jag aldrig åkt dit.


Jag har än så länge tre saker på min lista. Strumpor, träningsbehå och nagellack. jolle har också tre saker. Sen har vi den gemensamma listan som innehåller dels Sängkläder, vanish, möjligt en mixerstav, gardiner, filtar till soffan, andra kökssaker. kanske handdukar och kanske något nytt sällskapsspel. De där småsakerna som schampoo oh annt dylikt är inte lönt att köpa där när man kan köpa dem hemma på ÖB eller Rusta för mycket förmånliga priser. Det är verkligen inte lönt att åka när vi bor så nära ÖB och Rusta. Så såhär ser det ut. :) Jag vet ännu inte om jag kommer köpa inredningssaker eftersom jag inte vet vad det finns där än. Vi får se.


Idag blir det skola 11-14 en mycket dålig tid om man har Sofia. Eftersom den kvinnan inte äter lunch så får inte vi någon lunchrast som vi annars får av andra föreläsare. Så jag kommer inte ta med min pizza idag utan jag tar två drickor med mig som jag äter kl 12/13 när vi har rasterna. Lite tradigt, men hinner inte varma och orkar inte stressa.


Nu ska jag strax platta håret (hoppas på uppehåll) och sminka mig. Jag har en himla trevlig morgonstund helt för mig själv. Det är jobbigt på mornarna när vi börjar 8 eller 9. För då stressar jag så mycket.


Så på onsdag ska jag antagligen sova hos mamma. så då ska Jolle ta hem en kille som ska kolla på bredbandet åt oss. Eftersom vi inte har fått rätt på det sitter jag med vårt mobila bredbandet. Det är bättre än inget eftersom vi inte betalar för det, men där finns bara 2 Gb och det har tagit slut för jag glömt att unplugga det när jag inte använt det, oops, hihiih....


Men det är najs att ha det till i sommar på jobbet när där inte finns internet till datorn jag har med mig. Men jag hoppas innerligt på sol i sommar så jag slipper sitta och kolla serier hela dagarna. Det är det jag gör när dagarna regnar bort. Mer finns inte att göra, suck. Jobbet är kul när där är mycket att göra, okej inte alldeles för mycket så jag inte hinner kissa. Men när det regnar så är det så tråkigt att bara sitta och glo, men jag kan ju inte förvänta mig att folk ska bada då. ;)


Jag såg igår att vädret hade ändrat sig igen. Det var väl själv fan och hans moster. Jag blir så trött på allt detta ostadiga vädret som bara bajsar på oss! Suck, det ska regna hela helgen plus valborg och första maj. Deprimerande! ;)


Jolle skojade lite om att vi får stå med paraflaxen den första maj när vi är ute i Skäralid. Ha ha ha, mycket skoj...


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Janni ♥ - 23 juni 2013 17:30

Av ♥ Janni ♥ - 23 juni 2013 17:28

Jag måste tipsa om världens godaste chokladbollar jag gjorde igår kväll. Jag var lite nere då jag haft väldigt ont i ryggen sen i torsdags så jag behövde något sött, men inte för sött. Problemet med chokladbollar är att jag oftast inte gillar att...

Av ♥ Janni ♥ - 9 juni 2013 12:21

I fredags när jag skrev mitt sista ord på mitt avslutande paper för terminen som gått kände jag hur avslappnad jag blev. Det blev inget bra paper och jag är inte nöjd med denna uppgiften som jag är med mina andra. Det skiter jag i! Nu har jag gåt...

Av ♥ Janni ♥ - 14 april 2013 09:30

Jag måste få upp mitt flås om jag ska kunna hänga med i svängarna. Min prutt kommer jag aldrig kunna springa ikapp, men jag måste överleva åtminstone. Hon kan nog springa i evigheter. Det kan inte jag... hehe men det är skoj!     ...

Av ♥ Janni ♥ - 4 april 2013 08:00

Jag vill bara inleda den här månaden med att säga att jag just nu är väldigt less på livet av endast en fet jävla äcklig anledning.   punkt. ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards